  • 1. Data: 2003-07-02 13:47:43
    Temat: prawa autorskie za granicą
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    witam,
    dostalem wlasnie maila ze mam usunac plik z teledyskiem z mojej strony
    poswieconej pewnemu niemieckiemu zespolowi muzycznemu, poniewaz wystawianie
    pliku do downloadu jest nie zgodne z prawem. Wg nadawcy natomiast wysylanie
    strumieniowe jest ok... Jak mam sie ustosunkowac do tego maila? Przeciez nie
    czerpie korzysci majatkowych na tym precedensie...

    pozdrawiam
    erbe

  • 2. Data: 2003-07-02 13:53:40
    Temat: Re: prawa autorskie za granicą
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl>

    w <news:bdunu3$6kd$1@topaz.icpnet.pl>
    erbe napisał(a):

> [...]
    > Wg nadawcy natomiast wysylanie strumieniowe jest ok... Jak mam sie
    > ustosunkowac do tego maila? Przeciez nie czerpie korzysci

    Ze nie czerpiesz korzysci - nie ma to znaczenia. To tak, jak gdybys
    ukradl moj samochod i tlumaczyl sie, ze nie bedziesz nim jezdzil.

    Inna sprawa - od kogo dostales tego maila? Kto jest wlascieielem praw
    majatkowych tego teledysku?

    --

    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603