  • 1. Data: 2004-03-14 10:16:52
    Temat: prawa autorskie do zdjec
    Od: "tomek" <b...@p...pl>

    witam,
    w jaki sposob nadac prawa autorskie na udostepniane przeze mnie, moje
    zdjecia (za odplata) ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-14 10:55:58
    Temat: Re: prawa autorskie do zdjec
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "tomek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > w jaki sposob nadac prawa autorskie na udostepniane przeze mnie, moje
    > zdjecia (za odplata) ?
    Praw autorskich się nie "nadaje" - zdjęcia są ustawowo chronione. Co do
    szczegółów dotyczących obrotu prawami - polecam lekturę ustawy o Prawie
    Autorskim - "pisma świętego" dla twórców.
    WSm

    ---

  • 3. Data: 2004-03-14 12:02:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomek" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > w jaki sposob nadac prawa autorskie na udostepniane przeze mnie, moje
    > zdjecia (za odplata) ?

    Rozumiem, że chodzi Ci o określenie w jakim zakresie udostępniasz to
    zdjęcie? Jeśli tak, to po prostu umowa na piśmie to załatwia. Jeśli ktoś
    przekroczy Wasze uzgodnienia składasz zawiadomienie o przestępstwie
    dołączając umowę jako dowód zakresu udzielonych praw.