    From: "leszard" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawa autorskie, a praca dyplomowa
    Date: Fri, 20 Jun 2003 09:37:46 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@ip-81-15-160-20.unregistered.net.telenergo.pl

    Witam wszystkich
    W ostatnich dniach skonczylem studia podyplomowe w jednej z warszawskich
    prywatnych uczelnii.
    Do podpisania podsunieto mi umowe pomiedzy szkola a studentem - bla bla bla
    o warunkach nauki itp (mozna to bylo zrobic na poczatku studiow..)
    Dwa punkty mowia o tym, ze student zrzeka sie majatkowych praw autorskich na
    rzecz szkoly.
    "Uczelnia" mydli mi oczy, ze to standard, i ma wyeliminowac sytuacje, kiedy
    zadam zadoscuczynienia za udostepnianie pracy w bibliotece (przeciez moge
    zatem podpisac umowe, w ktorej wyrazam zgode na udosteopnianie pracy w
    bibliotece i nie roszcze z tego tytulu...)
    Nikt znajomy nie spotkal sie z tak beszczelna propozycja ( ja osobiscie
    tez).
    Nie zamierzam tego podpisac, ALE ZAGROZONO, ZE NIE DOSTANE DYPLOMU (juz
    jestem po obronie).
    Macie jakies sugestie lub rady?
    Czego sie trzymac?