  • 71. Data: 2010-07-01 11:55:30
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 08:35:39 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Ale taką też możesz wykonać.

    Kopię czego? Wersji instalacyjnej Windowsa czy zainstalowanego Windowsa?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 72. Data: 2010-07-01 12:03:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Henry(k) pisze:

    > Kopię czego? Wersji instalacyjnej Windowsa czy zainstalowanego Windowsa?

    Jednego i drugiego.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 73. Data: 2010-07-01 12:29:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 11:54:04 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Czy ja mogę poprosić policję o odwiedziny w siedzibie BSA i
    > zabezpieczenie dowodów na naruszenie... itd.? Mogę? I policja to zrobi?

    Nie powinna ;-)

    > Bo jeżeli nie zrobi, to jest ewidentny przykład asymetrii traktowania i
    > działania policji na zamówienie PRYWATNEJ organizacji.

    Problem w tym, że nic nie wskazuje, iżby taka organizacja jak BSA
    istniała. Nie bardzo wiadomo co to jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 74. Data: 2010-07-01 12:36:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Problem w tym, że nic nie wskazuje, iżby taka organizacja jak BSA
    > istniała. Nie bardzo wiadomo co to jest.

    Jak jest tak tajemnicza, że ciężko ustalić, czy w ogóle istnieje, to
    może to jakaś pralnia brudnych pieniędzy z narkobiznesu?

  • 75. Data: 2010-07-01 12:52:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 14:36:06 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak jest tak tajemnicza, że ciężko ustalić, czy w ogóle istnieje, to
    > może to jakaś pralnia brudnych pieniędzy z narkobiznesu?

    Nie jest trudno: w KRS nie ma, REGON i NIP nie publikuje.
    Może trzeba na nich BSA nasłać?