  • 1. Data: 2010-06-26 16:38:13
    Temat: niezaplacona skladka z ubezpieczenia OC
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dostalem pisemko z Compensy o tresci sugerujacej nieoplacenie skladki OC za
    samochod. I druczek przelewu.

    Generalnie to maja racje - skladki nie oplacilem.

    Tylko ze... samochod zostal skradziony. Nastepnie wyrejestrowany, a cesja
    (celem wyplaty AC) zostala wykonana na Compense.

    Odszkodowanie z AC zostalo oczywiscie wyplacone, sprawa prawie zapomniana (ok
    rok temu) i wczoraj wieczorem pisemko :)

    Ktos spotkal sie z taka sytuacja?
    Pomylka?
    Brak komunikacji w Compensie?

    Czy tez moze rownolegle z zalatwianiem spraw z tytulu AC powinienem
    wypowiedziec umowe OC a Compensa obecnie slusznie mnie sciga? :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/