  • 21. Data: 2007-10-23 19:38:37
    Temat: Re: pracodawca-oszust
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fflid1$h0l$1@nemesis.news.tpi.pl HaNkA ReDhUnTeR
    <s...@i...pl> pisze:

    > eeeee, tu sie wtrace. Chodzisz po grzaskim gruncie, chłopie:) Gwarantuje
    > Ci, ze Sandra wie co to prawo karne:)
    Eeee, kobito, twoja "gwarancja" jakoś mnie nie przekonuje. ;)
    BTW - zrobiłaś jej niedźwiedzią przysługę. Jak się teraz wypowie, że
    rozumie, to wyjdzie, że jej podpowiedziałaś na priva, nawet jeśli naprawdę
    sama wie tylko się źle wyraziła.
    Jak się nie wypowie - wiadomo.
    Nie dałaś jej szansy. Ot, twoje gwarancje...

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-10-23 20:33:06
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    >W wiadomości news:fflerr$oet$1@news.mm.pl karen <d...@m...pl> pisze:
    >

    > Czy ty na pewno rozumiesz co oznacza termin "prawo karne"?

    a sądzisz, że nie wiem :) wiesz w sadzie pracy jest duży wpływ spraw
    przeciwko pracodawcom i co dalej ?
    wpływa sprawa i owszem jest pozytywnie rozpoznana na rzecz pracownika ale
    wiesz gdzie ma to pracodawca ?
    przeciwko jednemu wpływa np. 2 sprawy, które przegrywa ponadto /często tak
    bywa/że, jest nieobecny na takiej rozprawie ponieważ ma do tego
    upoważniona asystentkę, dla niektórego pracodawcy przy zatrudnieniu większej
    ilości osób to mała strata, ze jakiś pan x upomniał się o swoje / inni będą
    milczeć w obawie, ze strąca prace/.
    - jak myślisz ile trwa taka sprawa?
    - jakie straty w tym czasie ponosi pracownik? / pracodawca w tym czasie na
    jego stanowisko ma już kilka ofert następnych naiwnych :)
    - jakie straty ponosi rodzina w tym dzieci ?
    - może nie opłacone rachunki?
    -może brak środków na leczenie ciężko chorych dzieci?
    myślisz, ze prokurator i karny nie miąłby podstaw do wszczęcia dochodzenia?

    dobra nie wiem co to jest prawo karne:) to takie moje ble ble tylko :)

    zaznaczam ja tylko pytam:)
    Sandra

  • 23. Data: 2007-10-23 20:39:25
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > eeeee, tu sie wtrace. Chodzisz po grzaskim gruncie, chłopie:) Gwarantuje
    > Ci, ze Sandra wie co to prawo karne:)

    pozdrawiam ciepło :) miałam napisać do Ciebie Hanko jak za dobrych czasów na
    skrzyneczkę...pewnie mi wybaczysz :)

    od chwili kiedy wyjechałam nie zajmuje się prawem :) póki co wygrzewam się
    na słońcu co polecam i Tobie... dodaje dużo energii i super wpływa na życie
    bez stresu i napięcia :)

    pozdrawiam cieplutko
    Sandra

  • 24. Data: 2007-10-23 20:42:52
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czegoś takiego byś znowu chciała?

    jestem calkowicie za czlowiekiem, najwyzsza wartoscia jest dla mnie czlowiek
    i obojetnie czy to biedny czy bogaty ten drugi jesli wzbogacil sie uczciwa
    praca w innym przypadku nic nie moze usprawiedliwiac i czynic go bezkarnym

    Sandra

  • 25. Data: 2007-10-23 20:47:26
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > sama wie tylko się źle wyraziła.

    powiem tak nic i nikt nie moze wplynac na moj poglad i moje zdanie, jak
    wczesniej wypowiedziales sie o amatorskiej dzialalnosci na tej grupie

    to tylko moje przemyslenia ale co do terminu prawo karne , prawo pracy,
    prawo rodzinne, cywilne czy tez wykonwstwo to mysle, ze raczej wiem co te
    terminy oznaczają :)

    ale nie twierdzę, że posiadam tak doskonalą wiedze jak kolega:)

    pozdrawiam
    Sandra

  • 26. Data: 2007-10-23 21:02:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Oct 2007, Jotte wrote:

    > Czy ty na pewno rozumiesz co oznacza termin "prawo karne"?

    A co by miało stać na przeszkodzie wprowadzenia stosownego przepisu
    KARNEGO, jakby Sejm tak postanowił?
    "Kto nie wypłaca należnego wynagrodzenia, jednocześnie pobierając
    zysk ze swojego przedsiębiorstwa na cele osobiste lub innych
    przedsiębiorstw, podlega karze..."
    I co?

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2007-10-23 21:19:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    >W wiadomości news:fflid1$h0l$1@nemesis.news.tpi.pl HaNkA ReDhUnTeR
    > <s...@i...pl> pisze:

    >to wyjdzie, że jej podpowiedziałaś na priva, nawet jeśli naprawdę sama wie
    >tylko się źle wyraziła.

    ja JEJ podpowiedzialam?:) ROTFL. To tak jakbym podejrzewala, ze ty
    podpowiadasz na privie np Robertowi Tomasikowi, ze o tych, ktorzy skonczyli
    prawo nie wspomne:)

    HaNkA

  • 28. Data: 2007-10-23 21:46:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0710232300510.3708@athlon64 Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

> [...]
    > "Kto nie wypłaca należnego wynagrodzenia, jednocześnie pobierając
    > zysk ze swojego przedsiębiorstwa na cele osobiste lub innych
    I nic.
    Nie ma czegoś takiego.
    A zmyślać to ja też umiem.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2007-10-23 21:51:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ffllpr$1r42$1@news.mm.pl karen <d...@m...pl> pisze:

    > a sądzisz, że nie wiem :)
    To jest pytanie, czy co? Bo znaku zapytania nie widzę.
    Jednak odpowiem - tak, mam powazne wątpliwości.

    > wiesz w sadzie pracy jest duży wpływ spraw przeciwko pracodawcom i co
    > dalej ?
    [cut]
    Wiem co dalej.
    Tnę resztę bo tyle razy przerabiałem, że nie ma sensu jeszcze raz, to
    oczywistości i oboje o tym wiemy.
    Tylko nie myl prawa pracy z prawem karnym.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2007-10-23 21:53:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fflmkm$2f8h$1@news.mm.pl karen <d...@m...pl> pisze:

    > powiem tak nic i nikt nie moze wplynac na moj poglad i moje zdanie
    No, to w zasadzie czyni dyskusję z tobą dobrym sposobem na stratę czasu.

    > co do terminu prawo karne , prawo pracy, prawo rodzinne, cywilne czy tez
    > wykonwstwo to mysle, ze raczej wiem co te terminy oznaczają :)
    Skoro tak twierdzisz...

    --
    Jotte