  • 11. Data: 2005-06-06 15:22:29
    Temat: Re: praca zdalna na etat
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Kocureq [Mon, 06 Jun 2005 15:15:54 +0200]:

    > Nie bylo, pospolicie dostepne boty sa na poziomie Alice :)

    E, Alice mozna bardzo ladnie wytresowac tak, ze odsiewa na
    dzien dobry jakies 75% hejkow i papatkow z GG... Chociaz
    zgadzam sie, ze do pogadania w zastepstwie z szefem to jej
    jeszcze sporo brakuje ;)

    Kira

  • 12. Data: 2005-06-06 16:40:42
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Kira <c...@-...pl> writes:

> [...]
    > dobry jakies 75% hejkow i papatkow z GG... Chociaz zgadzam sie,
    > ze do pogadania w zastepstwie z szefem to jej jeszcze sporo brakuje ;)

    Telepraca bez szybkiego łącza internetowego i kamery komputerowej jest
    raczej bez sensu. Pogawędki z szefem via GG?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 13. Data: 2005-06-06 18:53:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Telepraca bez szybkiego łącza internetowego i kamery komputerowej jest
    > raczej bez sensu. Pogawędki z szefem via GG?

    A ty kto? Mikromendedżer, że musisz pracownika non-stop monitorować?

    Jest sobie pewna ilość mierzalnej roboty, którą uznaje się za etat -
    pracownik ją dostaje, ma wykonać i kropka. Tylko szef-idiota wymagałby
    od pracownika, który bezproblemowo wykonuje swoją 'działkę' stałego nadzoru.

    I może jeszcze np. taki tłumacz czy programista miałby specjalnie dla
    Ciebie całą pracę wykonywać w oznaczonych godzinach i jeszcze w
    garniturze pod krawatem, hę? ;->

  • 14. Data: 2005-06-06 18:58:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:42a41126$0$2122$f69f905@mamut2.aster.pl>
    autorstwa niejakiego pit wyjaśniam co następuje:

    > No bo jednak praca na etat to praca rozliczana czasowo

    Jest jeszcze zadaniowy czas pracy.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 15. Data: 2005-06-16 16:16:11
    Od: maHo <m...@p...net>

    Jolanta Pers wrote:
    > pit <p...@y...com> napisał(a):
    [ciach]

    > A tu pełna zgoda.

    Nie wiem co w tym śmiesznego. Czym się różni status na gg od sytuacji
    klasycznej, kiedy szef co jakiś czas zerka czy jego podwładny siedzi
    przy swoim stanowisku?.

    pozdrav

    maHo