  • 11. Data: 2010-05-24 13:05:57
    Temat: Re: praca w dni wolne - problem z pracodawcą
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Zmiana pracy spowoduje, że automatycznie na koncie wyląduje mu należne
    > wynagrodzenia za cały przepracowany w wolne dni czas?

    ale czy on tej kasy nie dostal ?

    Watkotworca pisze, ze przeszkadza mu praca w dni wolne

    Icek

  • 12. Data: 2010-05-24 19:16:21
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > Zmiana pracy spowoduje, że automatycznie na koncie wyląduje mu
    > należne wynagrodzenia za cały przepracowany w wolne dni czas?

    Stosunek pracy to zwykle relacja na lata a nie na miesiąc czy dwa.
    Zainkasowanie paru groszy nie rozwiązuje żadnego problemu a co da
    ciąganie się z pracodawcą po sądach łatwo sobie wyobrazić.

    > Ludzie na poziomie nie rozmawiają o pieniądzach.

    A z ludźmi nie na poziomie nie warto mieć do czynienia
    i parę złotych niczego nie zmienia.

    > No wiem, ja też ma takich dokuczliwych pracowników - co miesiąc chcą
    > pieniędzy. Jak można tak człowiekowi życie uprzykrzać?

    Naprawdę muszą się sami dopominać i naprzykrzać?

  • 13. Data: 2010-05-27 23:20:22
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-05-20 19:58, Wojtek pisze:
    > Witam

    >Idziesz czy piszesz do PIP. Podpisujesz się, podajesz adres, ale prosisz o
    >anonimowość.

    tak bym odpowiadał, gdyby pytający miał alternatywę u inego pracodawcy.
    Jeśli nie, proponowałbym negocjacje z pracodawcą nadgodzin czy czegokolwiek
    ekstra płatnego.
    Może za wyjątkiem seksu, jeśli stary i brzydki.
    Polski Kapitalizm ma obrzydliwą twarz.
    Ale ale - facet i tak sobą daje pomiatać? Niezrozumiałe.

    Feromon

  • 14. Data: 2010-05-28 17:36:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4bfefe37$0$19183$65785112@news.neostrada.pl Feromon
    <f...@w...pl> pisze:

    > Ale ale - facet i tak sobą daje pomiatać? Niezrozumiałe.
    Posiadanie siusiaka mężczyzną nie czyni...

    --
    Jotte