  • 1. Data: 2008-10-03 17:38:09
    Temat: "pożyczanie" zdjęć i opisów - allegro
    Od: "Night" <m...@o...pl>

    Witam serdecznie.

    Pewien Pan pożyczył sobie opis aukcji wraz ze zdjęciami, które fizycznie
    znajdowaly się na zewnętrznym serwerze. Właściciel zdjęć to zauważył i
    zmienił zdjęcie na inne (wcześniej zdjęcie przedstawiało produkt, a teraz
    oznajmia o promocji). Co się stanie jak ktoś wylicytuje aukcję, czy
    sprzedawca będzie musiał dotrzymać warunków promocji ;)

    http://allegro.pl/item448823462_kalkulator_naukowy_r
    s_557_daymon_nowosc_f_vat.html

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2008-10-03 18:24:08
    Temat: Re: "pożyczanie" zdjęć i opisów - allegro
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 3 Oct 2008 19:38:09 +0200, Night napisał(a):

> [...]
    > oznajmia o promocji). Co się stanie jak ktoś wylicytuje aukcję, czy
    > sprzedawca będzie musiał dotrzymać warunków promocji ;)

    Tak.
    Zdecydowanie tak, ponieważ kupujący wchodzi na aukcje, widzi oferte i jeśli
    się z nią zgadza... licytuje.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 3. Data: 2008-10-03 18:42:53
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>

    s_557_daymon_nowosc_f_vat.html

    > Tak.
    > Zdecydowanie tak, ponieważ kupujący wchodzi na aukcje, widzi oferte i
    > jeśli
    > się z nią zgadza... licytuje.

    I niech się cieszy, że ktoś nie dopisał, że odda żonę pierwszemu
    kupującemu, bo to by pod handel żywym towarem podpadało a przecież musiałby
    ją oddać.

    Pozdro
    zenek