  • 1. Data: 2008-10-03 13:35:16
    Temat: Zwrot zakupionego towaru
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    Witam
    Kupiłęm w aptece bardzo drogi lek na receptę. Okazało się jednak, że nie
    mogę go przyjmować. Poszedłem więc do apteki z dowodem zakupu aby zwrócić
    lek ale odmówiono przyjęcia zwrotu .
    Czy ktoś wie dlaczego nie przyjęto towaru z powrotem?

  • 2. Data: 2008-10-03 13:43:47
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wojtek pisze:
> [...]
    > lek ale odmówiono przyjęcia zwrotu .
    > Czy ktoś wie dlaczego nie przyjęto towaru z powrotem?

    Bo nie ma takiego obowiązku?

    Z tego co pamiętam, kiedyś był przepis, który umożliwiał zwrot
    niewykorzystanego leku w aptece, ale chyba już go znieśli.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-10-03 14:36:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Bo nie ma takiego obowiązku?

    nie tylko nie ma obowiązku ale jest ZAKAZ przyjmowania zwrotów leków

  • 4. Data: 2008-10-03 15:14:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 październik 2008 15:43
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc57ih$qna$1@news.onet.pl>):

    > Bo nie ma takiego obowiązku?

    Ba! Nie ma takiego prawa!

    > Z tego co pamiętam, kiedyś był przepis, który umożliwiał zwrot
    > niewykorzystanego leku w aptece, ale chyba już go znieśli.

    Zwrot w sensie ,,pojemnik utylizacyjny''?

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-10-03 15:23:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek pisze:
> [...]
    > lek ale odmówiono przyjęcia zwrotu .
    > Czy ktoś wie dlaczego nie przyjęto towaru z powrotem?

    Kupiłem samochód. Po drodze okazało się jednak, że nie umiem nim
    kierować. Dlaczego dealer nie chce przyjąć z powrotem samochodu? ;->

    Myśl trochę!

  • 6. Data: 2008-10-03 18:53:11
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Kupiłem samochód. Po drodze okazało się jednak, że nie umiem nim
    > kierować. Dlaczego dealer nie chce przyjąć z powrotem samochodu? ;->
    >
    > Myśl trochę!

    To ty pomysl ...

    LEK NA RECEPTE.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 7. Data: 2008-10-03 19:27:55
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <k...@n...tlen.pl> napisał

    > To ty pomysl ...
    >
    > LEK NA RECEPTE.

    Czy aptekarz wydał lek niezgodnie z receptą? Chyba nie, bo
    w pierwszym poście nic o tym nie ma. Więc z pretensjami to
    do lekarza chyba, co?
    Poza tym ciekawe kiedy i jak pacjent dowiedział się że nie
    może go przyjmować, przed zażyciem czy po?

    Zresztą na poziomie apteki dyskusja jest bezprzedmiotowa,
    prawo zabrania aptekarzom przyjmowania zwrotu leków i kropka.

  • 8. Data: 2008-10-03 23:05:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KsZZysiek pisze:

    > To ty pomysl ...
    >
    > LEK NA RECEPTE.

    No i? Przecież to nie aptekarz wystawił receptę.

    Więc nawet gdyby przepisy nie zabraniały przyjmować zwrotów leków, to i
    tak aptekarz mógłby go wysłać na drzewo.

    A zabraniają, więc nawet musi.

  • 9. Data: 2008-10-04 08:48:01
    Od: stack <m...@u...pl>

    gasper napisał:

    > nie tylko nie ma obowiązku ale jest ZAKAZ przyjmowania zwrotów leków

    Leki to trochę inna sprawa. A czy zwrot innych towarów też jest objęty
    zakazem (chodzi mi o normalny sklep). Wyobraź sobie, że kupiłeś odkurzacz -
    niby działa a okazuje się, że jednak technicznie jest słaby - to też musisz
    pogodzić się, że zakupiłeś bubel? Jest chyba jakaś rejkojmia. Ja ostatnio
    walczyłem ze zwrotem anteny do cb - nijak nie daje się jej zestroić, tzn
    też nie mogę mieć pretencji do sprzedającego ?
    --
    E20°29'39'' N53°44'31''

  • 10. Data: 2008-10-04 09:03:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    stack pisze:

> [...]
    > walczyłem ze zwrotem anteny do cb - nijak nie daje się jej zestroić, tzn
    > też nie mogę mieć pretencji do sprzedającego ?

    Co innego zwrot, a co innego reklamacja.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz