  • Data: 2004-01-11 21:58:08
    Temat: pozwolenie na stary->nowy dom
    Od: "/ ja /" <w...@o...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam sąsiada, który chce postawić w miejscu starego domu nowy. Stary dom
    postawiony został w latach 70-tych i nie posiadał żadnych papierów. Sąsiad
    wykonał już inwentaryzację na stary dom (bez mojej zgody - podobno nie muszę
    się zgadzać gdy obiekt stoji już powyżej iluś tam lat) i palnuje teraz
    wyremontować ściany - co wiąże się z wejściem na moją działkę , ponieważ
    jego dom znajduje się 30 cm od granicy. Czy istnieje jakaś szansa, żeby mu w
    tym przeszkodzić?