  • 1. Data: 2002-02-13 10:54:33
    Temat: powszechny obowiazek obrony RP
    Od: "aloizy" <a...@k...pl>

    Witam
    Dostalem wezwanie do sadu poniewaz w dniach takich a takich niezglosilem sie
    do WKU celem dopelnienia obowiazku wojskowego potwierdzajac odbior wezwan
    wlasnorecznym podpisem.
    tj. o czyn z art.224 Pkt.3 ystawy z dnia 21.11.1967r o powszechnym obowiazku
    obrony RP.
    Czy ktos moze mi powiedziec co mi grozi i jakie przewaznie wyroki wydaja
    sady w takich sprawach.
    Dodam ze jestem niekarany.
    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2002-02-13 16:21:58
    Temat: Re: powszechny obowiazek obrony RP
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

> [...]
    obowiazku
    > obrony RP.
    > Czy ktos moze mi powiedziec co mi grozi i jakie przewaznie wyroki wydaja

    Teraz to nie wiem, ale swego czasu podali mnie na kolegium (jakieś 8 lat
    temu) i wlepili 50 zł.

    Grzegorz