  • 1. Data: 2002-02-13 08:10:25
    Temat: Podanie do sądu Plitechniki
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Mam taki problem. Żona obroniła pracę magisterską w lipcu zeszłego roku.
    Jednak do tej pory nie dostała dyplomu. Wszyscy, co się razem z nią bronili
    już dawno te dyplomy dostali. Nikt nie może jej powiedzieć kiedy ten dyplom
    dostanie. A jest jej bardzo potrzeny. Upominają się o niego w pracy,
    podejrzewając ją o oszustwo, że wcale nie ma wyższego wykształcenia. Czy
    jest jakiś prawny przepis, aby zmusić Politechnikę Śląską do wydania
    Dyplomu? Jakie byłyby szanse na podanie Politechniki Śląkiej do sądu?

    Pozdrawiam grupę
    LUK

    PS. Sam się broniłem we wrześniu i już na początku grudnia miałem dyplom,
    równierz na PŚl

  • 2. Data: 2002-02-13 09:12:58
    Temat: Re: Podanie do sądu Plitechniki
    Od: "Marcin Kobus" <a...@a...system.pl>

    "Luk" <b...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]

    Najlepszym przepisem jest uregulowanie wszystkich oplat zwiazanych z
    edukacja :)

  • 3. Data: 2002-02-13 09:22:36
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Teraz to mnie Pan uraził. Oczywiście wszystko jest uregulowane, tzn. opłata
    za dyplom, obiegówka itp. A w dziekanacie nikt nie może (nie chce) wyjaśnić
    przyczyny dlaczego jeszcze tego dyplomu nie ma.

    Pozadrawiam
    LUK

  • 4. Data: 2002-02-13 09:35:04
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Luk" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest jakiś prawny przepis, aby zmusić Politechnikę Śląską do wydania
    > Dyplomu? Jakie byłyby szanse na podanie Politechniki Śląkiej do sądu?

    Polecam lekturę Działu I (Rozdziały 2 i 7) oraz Działu VII KPA.
    Podejrzewam po prostu, że Uczelnia ma bajzel i zgubili oryginalne akta.
    Jeżeli Żona dopełniła wszelkich formalności (opłaty, dostarczenie zdjęć no i
    ... zdanie egzaminu ;-) ) to w przypadku jeżeli poniesie szkodę, która
    spowodowana będzie brakiem owego dyplomu (np. wyrzucenie z pracy tj. utrata
    zarobków, niemożność zdobycia nowego zatrudnienia) to jak najbardziej
    możliwe jest pozwanie Uczelni o odszkodowanie. Najpierw proponuję jednak
    wystosować pisemko w ostrym tonie i w oparciu o przepisy KPA zażądać wydania
    dyplomu.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-02-13 10:12:08
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Buker" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Polecam lekturę Działu I (Rozdziały 2 i 7) oraz Działu VII KPA.
    Dziękuję, ale jeśli mógłbym prosić dokładnie co to jest KPA i gdzie to można
    znaleźć. Najlepiej w internecie.

    Pozdrawiam
    LUK
    PS. Egzamin zdała na 5 i jestem z niej bardzo dumny ;-).

  • 6. Data: 2002-02-13 11:40:31
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

    > Użytkownik "Buker" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję, ale jeśli mógłbym prosić dokładnie co to jest KPA i gdzie to
    można
    > znaleźć. Najlepiej w internecie.

    Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 98
    poz. 1071).