  • 1. Data: 2005-05-22 18:42:00
    Temat: potrzebuje pomocy w interpretacji
    Od: "uczen" <a...@o...pl>

    witam serdecznie
    czy ktos z Panstwa moze mi pomoc - mam problem prawny zwiazany z tym, ze
    napisalem publicznie pewne informacje zgodne z prawda, ale podszyte
    emocjami - porownanie z komuna, cenzura i klamstwem itp.
    jednak nikogo osobiscie nie obrazilem - zostalem postraszony policja chyba
    przez nauczycielke i prosba o usuniecie watku z grupy dyskusyjnej...
    czy ktos na privie poswiecilby mi chwilke ?
    z maila prosze usunac literki aaa
    pozdrawiam uczen

  • 2. Data: 2005-05-22 21:45:15
    Temat: Re: potrzebuje pomocy w interpretacji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "uczen" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Możesz napisać na priv, ale czemu nie tutaj? Taż nie musisz publicznie
    podawać szczegółów.