  • 1. Data: 2005-05-22 18:06:35
    Temat: Pytanko :)
    Od: Paweł <p...@i...net.pl>

    Witajcie!

    Jaka jest odpowiedzialność materialna kierowcy autobusu i asystenta na
    uczelni wyższej?

    Dzięki za pomoc!
    Paweł

  • 2. Data: 2005-05-23 05:38:52
    Temat: Re: Pytanko :)
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 20:06:35 +0200, Paweł napisał(a):

    > Witajcie!
    >
    > Jaka jest odpowiedzialność materialna kierowcy autobusu i asystenta na
    > uczelni wyższej?

    To asystentom tak słabo płacą, że muszą dorabiać jako kierowcy autobusów ??

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-05-23 15:14:00
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mieczysław wrote:

    > To asystentom tak słabo płacą, że muszą dorabiać jako kierowcy
    > autobusów ??

    Nie wiedziałeś?
    U mojej babci kafelki układał doktorant z politechniki. Ale jaki
    dokładny był!

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2005-05-23 18:45:38
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Massai" <t...@w...pl> niebacznie popelnil

    > Nie wiedziałeś?
    > U mojej babci kafelki układał doktorant z politechniki.
    > Ale jaki dokładny był!
    Praktyka badawcza czyni swoje ;)

    --
    pozdro