  • 1. Data: 2004-09-21 21:00:43
    Temat: potrzebne uzasadnienie wyroku NSA
    Od: "Kane" <k...@w...pl>

    Witam !

    kolega od kilku miesięcy walczy z Urzędem Skarbowym o zwrot podatku, do
    uzasadnie skargi do śadu potrzebne jest uzasadnienie wyroku NSA, jeżeli ktoś
    ma dostęp do takiego dokumentu to jest prośba o udostępnienie go.

    Chodzi o wyrok NSA sygnatura SA/BK-1476/2002 z dnia 29.05.2003roku

    dzięki z pomoc

  • 2. Data: 2004-09-21 22:37:17
    Temat: Re: potrzebne uzasadnienie wyroku NSA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jesteś potworny leń :-) , bo wystarczyło wpisać w google sygn. akt. Ale
    skoro znalazłem, nie będę się droczył:

    http://nettax.pl/serwis/nowosci/2003/031212_1.htm

  • 3. Data: 2004-09-22 07:14:50
    Od: "Kane" <k...@w...pl>

    > Jesteś potworny leń :-) , bo wystarczyło wpisać w google sygn. akt. Ale
    > skoro znalazłem, nie będę się droczył:

    Nie przeczę, że lubię sobie poleniuchować ... :) ... to całkiem fajna rzecz

    > http://nettax.pl/serwis/nowosci/2003/031212_1.htm

    coś takiego znalazł inny kolega, tylko, ze na stronie Gazety Prawnej.
    Problem jest na końcu tego tekstu o następującym brzieniu:
    Naczelny Sąd Administracyjny zważył, co następuje: Zobacz więcej
    ... i nie można zobaczyć nic więcej, ponieważ serwer wymaga logowania ...
    w tym przypadku trzeba zobaczć co ma Sąd na myśli i jakich uzywa argumentów

    thx