    From: "Kane" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrzebne uzasadnienie wyroku NSA
    Date: Wed, 22 Sep 2004 09:14:50 +0200

    > Jesteś potworny leń :-) , bo wystarczyło wpisać w google sygn. akt. Ale
    > skoro znalazłem, nie będę się droczył:

    Nie przeczę, że lubię sobie poleniuchować ... :) ... to całkiem fajna rzecz

    > http://nettax.pl/serwis/nowosci/2003/031212_1.htm

    coś takiego znalazł inny kolega, tylko, ze na stronie Gazety Prawnej.
    Problem jest na końcu tego tekstu o następującym brzieniu:
    Naczelny Sąd Administracyjny zważył, co następuje: Zobacz więcej
    ... i nie można zobaczyć nic więcej, ponieważ serwer wymaga logowania ...
    w tym przypadku trzeba zobaczć co ma Sąd na myśli i jakich uzywa argumentów

    thx