  • 1. Data: 2003-07-08 11:24:07
    Temat: potrzebna porada prawna
    Od: "Kuba" <k...@i...pl>

    Witam!
    O prawie wiem tyle, ze jest i trzeba go przestrzegac.
    Wdepnalem w straszne bagno (bo zaufalem komus kto byl moim Przyjacielem).
    Oprocz glupot nie popelnilem (chyba) zadnego wiekszego przestepstwa, ale
    chcialbym wiedziec czy moge cos jeszcze uratowac.
    Chodzi o pieniadze. Czesc to sprawa prywatna, czesc zwiazana z dzialalnoscia
    gospodarcza.
    Szukam kogos kto cierpliwie przeczyta dlugiego maila (obiecuje rozrywke
    zwiazana z moja glupota i naiwnoscia!), powie czy jest o co walczyc, jesli
    tak to odpowie na ew. dalsze pytania, a gdyby sprawa nadawala sie np. do
    sadu, moglby mnie reprezentowac (wtedy juz odplatnie, oczywiscie).
    Na wypadek gdyby trzeba sie bylo spotkac, rzecz dzieje sie w Legionowie, pod
    Warszawa.
    Jesli ktos z Was chcialby sie ze sprawa zapoznac, bardzo prosze o kontakt na
    priva.
    Pozdrawiam,
    --
    Kuba