  • 1. Data: 2003-07-08 09:33:21
    Temat: windows-prosze o szybka odpowiedz
    Od: "Janek" <g...@i...pl>

    Witam wszystkich
    prosze o odpowiedz bo to dla mnie bardzo wazne.
    Chcialbym kupic windowsa oczywiscie orginalnego z rynku wtornego tzn.
    odkupic od legalnego uzytkownika i w zwiazku z tym chce wiedziec czy jest to
    w 100% legalne, nadmieniam ze bedzie on w firmie. Jesli tak to jakie
    dokumenty musi mi dac sprzedajacy ( nie sklep)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-08 10:24:35
    Temat: Re: windows-prosze o szybka odpowiedz
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    Janek chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

> [...]
    > w 100% legalne, nadmieniam ze bedzie on w firmie. Jesli tak to jakie
    > dokumenty musi mi dac sprzedajacy ( nie sklep)

    zdaje się, że oryginalny nośnik + licencję,
    ale najlepiej zajrzyj do licencji
    no i poczekaj na wypowiedzi naszych ekspertów* (pardon specjalistów)
    od licencji MS. :)

    pozdro.
    stern

    * czy ktoś wie co słychać u eksperta? wieki o nim nie słyszałem :-(

  • 3. Data: 2003-07-08 10:40:59
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Janek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w 100% legalne, nadmieniam ze bedzie on w firmie. Jesli tak to jakie
    > dokumenty musi mi dac sprzedajacy ( nie sklep)

    Są dwie wersje windowsa.
    a) tzw paczka. Czyli windows w pudełku, który jak najbardziej ktoś może
    odsprzedać.
    b) wersje OEM. Są o połowę tańsze, ale mają duże restrykcje. Jeśli był
    instalowany na jakimś komputerze, to jest z nim (z tym komputerem) związany
    i nie może być bez tego komputera odsprzedawany, ani nie może być
    przeinstalowany na inny komputer. Czyli jest to wersja dla ciebie
    praktycznie nieużyteczna.
    Chyba, że ktoś odsprzeda ci wersję "dziewiczą", czyli jeszcze nigdzie nie
    instalowaną. Taka "dziewicza" wersja i tak musi być z jakimś elementem
    sprzętowym, np. procesorem, dyskiem, (myszką kiedyś też), czyli dokładnie z
    tym elementem, który ktoś pierwotnie kupił razem z Windowsem.

    Generalnie polecam
    http://support.microsoft.com/directory/worldwide/pl/
    info.htm?&gssnb=1
    i telefon na infolinię, który jest na dole tej strony. Tam podadzą ci
    szczegóły.

  • 4. Data: 2003-07-08 10:50:18
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > w 100% legalne, nadmieniam ze bedzie on w firmie. Jesli tak to jakie
    > dokumenty musi mi dac sprzedajacy ( nie sklep)

    jednokrotna odsprzedaż jest możliwa o ile to jest wersja pudełkowa

    (22) 8659966

    telefoniczna obsługa Microsoft
    wybierz opcję "Informacja handlowa" i dowiedz się

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-07-08 11:27:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Janek napisał:
    [..]
> [...]
    > w 100% legalne, nadmieniam ze bedzie on w firmie. Jesli tak to jakie
    > dokumenty musi mi dac sprzedajacy ( nie sklep)

    Umowę kupna-sprzedaży lub też fakturę, zależy czy to osoba prywatna czy firma?

    Arek

  • 6. Data: 2003-07-08 15:30:05
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie> wrote in

    > * czy ktoś wie co słychać u eksperta? wieki o nim nie słyszałem :-(

    Poniewaz sam bylem i jestem wielkim fanem tworczosci experta slyszalem dwie
    wersje dotyczace jego znikniecia:
    1.Ludzie z pl.sci.medycyna wkurzyli sie bardzo mocno i expertowi onet
    zablokowal konto,a poniewaz expert mial wielu wrogow wiec niewykluczone ze
    mu odcieli sdi.Od momentu blokady konta expert przepadl w lesie i tyle go
    widzieli w internecie.
    2.To wersja z pl.regionalne.warszawa,ktos powiedzial ze na 95% expert to
    byly wyglupy jakiegos goscia i w lutym podobniez urodzilo mu sie dziecko
    wiec wiadomo,internet przestal byc wazny i nie wiadomo kiedy expert powroci
    w glorii i chwale.
    Ale ze mnie plotkarz mhmm

  • 7. Data: 2003-07-09 07:12:06
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    Pawel chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

> [...]
    > mu odcieli sdi.Od momentu blokady konta expert przepadl w lesie i tyle go

    to byłaby wielka krzywda dla rozwoju polskiej nauki, że o selfEGO
    tylko wspomnę

> [...]
    > wiec wiadomo,internet przestal byc wazny i nie wiadomo kiedy expert powroci

    nie chce mi się wierzyć.
    Żeby ta wersja była prawdopodobna ekspertów musiałoby być kilku,
    albo jeden ale za to prawdziwy geniusz
    .

    pozdro i dzięki za informację