  • 1. Data: 2003-07-08 09:52:19
    Temat: kiedyś rękojmia a teraz....
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Witam
    Znajomy kupił telefon komórkowy u operatora w promocji ( umowa na dwa lata).
    Telefon po ok. 2 miesiącach czasami się wyłącza, szególnie przy wstrząsach.
    Kolega nie chce aby mu telefon naprawiali tylko wymienili na inny egzemplarz
    (nowy) lub model (nowy).
    Czy ma prawo domagać się tego od sprzedawcy?

    pzdr
    gear

  • 2. Data: 2003-07-08 12:14:22
    Temat: Odp: kiedyś rękojmia a teraz....
    Od: "acx" <s...@c...pl>

    Tak, ma prawo. Kiedys rękojmia a teraz "niezgodność towaru z umową".
    Sławek

    Użytkownik gear <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bee43t$6ud$...@a...news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-07-08 12:20:27
    Temat: Re: kiedyś rękojmia a teraz....
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "acx" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Tak, ma prawo. Kiedys rękojmia a teraz "niezgodność towaru z umową".

    Czy mógłbyś podać jakiś namiar na podstawę prawną?

    pzdr
    gear

  • 4. Data: 2003-07-08 12:25:08
    Od: "acx" <s...@c...pl>

    Sam zadałem to pytanie nie tak dawno na grupie....... i zapomniałem :-)
    Ale ktoś podesłał mi namiary bardzo szybko więc nie pozostaje nic innego jak
    zapytać!
    Pozdrawiam,

    napisał:beecqc$469$...@n...news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2003-07-08 12:25:17
    Od: "gear" <g...@p...fm>

    Użytkownik "gear" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "acx" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czy mógłbyś podać jakiś namiar na podstawę prawną?

    Dziękuję już mam.

    pzdr
    gear