  • 1. Data: 2004-04-02 18:47:01
    Temat: postepowanie sadowe w ramach kpc
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Witam
    Prosba o porade
    1. czy sad w wezwaniu do zlozenia brakow formalnych bierze pod uwage dzien
    otrzymania dokumentow czy date stempla pocztowego (dokumenty przeslane
    pocztą)
    2. czy odpis pozwu to to samo co kopia (odbitka kserograficzna) pozwu?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-02 18:52:26
    Temat: Re: postepowanie sadowe w ramach kpc
    Od: " Iwa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > 1. czy sad w wezwaniu do zlozenia brakow formalnych bierze pod uwage dzien
    > otrzymania dokumentow czy date stempla pocztowego (dokumenty przeslane
    > pocztą)

    datę

    > 2. czy odpis pozwu to to samo co kopia (odbitka kserograficzna) pozwu?

    myślę że tak

  • 3. Data: 2004-04-02 19:04:52
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik " Iwa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > datę

    > myślę że tak

    Odpis pozwu to może być kopia, ksero itp. ale musi być na tym oryginalny
    podpis powoda.

    Pozdrawiam
    Michał

    ==============
    www.prawo.hg.pl
    ==============

  • 4. Data: 2004-04-02 19:39:35
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > podpis powoda.

    nie musi, wypowiadał się w tym przedmiocie Sąd najwyższy

    wowka

  • 5. Data: 2004-04-02 20:45:53
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik " Iwa" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > datę

    To chyba zalezy o co autor pyta...
    Czy o date kiedy otrzymalismy pismo sadowe (od niej biegnie termin) czy o
    date wyslania naszego pisma procesowego do sadu... :-)

    NoMAD

  • 6. Data: 2004-04-02 20:48:14
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "wowka" <w...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie musi, wypowiadał się w tym przedmiocie Sąd najwyższy

    Poki co o tym co zakwalifikowac jako brak formalny decyduje sam sad w
    konkretnej sprawie...
    Radzilbym zatem podpisac kazda kserokopie pozwu.

    NoMAD

  • 7. Data: 2004-04-02 21:36:34
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Użytkownik "grupy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pocztą)
    > 2. czy odpis pozwu to to samo co kopia (odbitka kserograficzna) pozwu?

    to juz wielka prosba o pomoc
    sad wydał zarzadenie że oddala pozew ze wzgledu na niespelnienie terminu
    termin jest spełniony jeśli liczy sie data stempla pocztowego (w 7 dniu
    wlącznie zostały nadane na poczcie wszystkie dokumenty wymagane)

    podejrzewam więc dzialanie miedzy kancelarią adwokacką pozwanego a sądem

    Przesłane dokumenty (kopia a dokladnie odbitka kserograficzna zawiera podpis
    skserowany wedle oryginału bowiem wg mojej wiedzy ingerencja w dokument
    skserwoany byłaby nadużyciem)

    co mam zrobić więc???????

    prośba o pomoc wtajemniczonych

    pozdrawiam