  • 1. Data: 2004-04-02 16:28:42
    Temat: Gwarancja na notebook'a
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Witam,

    Mam maly problem - otoz w listopadzie kupilem notebook'a actine viper
    za prawie 5ooo i juz 2 razy byla w serwisie gdzie spedzila prawie 1.5 miesiaca,
    teraz znow padla [tydzien po powrocie z serwisu]. Jako ze jest to 3 _identyczna_
    awaria chce pozbyc sei tego dziadostwa i nie miec juz migdy niczego wspolnego
    z Actina.

    Warunki gwarancji sa dostepne tutaj: http://www.actina.pl/gwarancja.html

    I teraz pytanie - co zrobic zeby odzyskac pieniadze [notebook ma 5 miesiecy, w tym
    1.5 spedzone w serwisie] ?

    --
    Rozmawia dwóch adminów:
    - Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.

  • 2. Data: 2004-04-02 18:04:24
    Temat: Re: Gwarancja na notebook'a
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <c4k4bq$7us$1@hal9000.inds.pl> Marcin Kowalczyk napisał(a):
> [...]
    > awaria chce pozbyc sei tego dziadostwa i nie miec juz migdy niczego wspolnego

    Z ciekawości -> co się psuje?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-04-02 18:42:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Samotnik napisał(a):

    > Z ciekawości -> co się psuje?

    Jak znam Actinę to wszystko ;)

    Sprzedałem w sumie 4 notebooki tej firmy i 4 wróciły do mnie do serwisu.
    Podsumowując: po pierwszym tygodniu pracy w pierwszym notebooku padł napę
    DVD, w drugim notebooku po dwóch tygodniach padł dysk twardy, w trzecim po
    miesiacu matryca, czwarty miał problem z napędem FDD

    Szkoda słów jaki chłam Action sprzedaje

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-04-02 18:51:29
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Samotnik napisał(a):

> [...]

    DVD, w drugim notebooku po dwóch tygodniach padł dysk twardy, w trzecim po
    miesiącu matryca, czwarty miał problem z napędem FDD

  • 5. Data: 2004-04-03 06:12:40
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Samotnik w <c4k9v8$9e$2@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:

    > Z ciekawości -> co się psuje?

    wylacza sie ;/ pisze pisze i jeb - wylaczenie [myslalem ze to system ale
    pod lichem, windowsem i nawet dos'em]
    Czasami jak sie wylaczy to swieci sie non stop diodka dvd i nie da nic
    zrobic [nie che sie wlaczyc] i cza czekac az bateria do konca sie
    rozladuje - wtedy za ktorymsd razem uda sei go wlaczyc

  • 6. Data: 2004-04-03 11:58:42
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Markus Sprungk w <1t0a8dpe409sp$.munsdcahflor$.dlg@40tude.net> zeznal:
> [...]
    > DVD, w drugim notebooku po dwóch tygodniach padł dysk twardy, w trzecim po
    > miesiącu matryca, czwarty miał problem z napędem FDD

    fdd ojcu po miesiacu w compaq padl...

    > Szkoda słów jaki chłam Action sprzedaje

    kumpel ma i jest zadowolony, i w zasadzie on mnie namowil na actine...

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się