  • 1. Data: 2003-11-28 21:26:29
    Temat: postanowienie referendarza!
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Wlasnie czytalem przesmieszne postanowienie referendarza. Stan faktyczny ma
    sie tak:
    1. Czlonek zarzadu sklada rezygnacje z funkcji w zarzadzie (dorecza ja
    skutecznie spolce)
    2. Spolka nie zglasza wniosku o wykreslenie czlonka z rejestru
    3. po jakims czasie byly czlonek zarzadu zwraca sie do krsu o zobowiazanie
    spolki do zlozenia wniosku o wykreslenie z rejestru wzglednie o dokonanie
    przez sad wpisu z urzedu i doprowadzenie do zgodnosci danych w rejestrze ze
    stanem faktycznym.
    4. Sad dorecza spolce postanowienie w sprawie wszczetej z urzedu o
    przymuszenie do zlozenia wniosku o zmiane danych i wzywa spolke do
    przedlozenia w wyznaczonym terminie oryginalu rezygnacji czlonka z funkcji w
    zarzadzie wraz z dowodem jej skutecznego doreczenia spolce:) pod rygorem
    UMORZENIA postepowania:))).

    Ladna mi sankcja za niedokonanie zmian w rejestrze. Umorzenie postepowania
    :))) Co ci referendarze wyprawiaja!???

    Dan.

  • 2. Data: 2003-11-28 22:05:14
    Temat: Re: postanowienie referendarza!
    Od: "Ewa" <m...@t...pl>

    > :))) Co ci referendarze wyprawiaja!???

    czemu zaraz takie uogólnienie?

    urażony referendarz:)

  • 3. Data: 2003-11-28 22:13:41
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > czemu zaraz takie uogólnienie?

    Bo to nie pierwsze moje doswiadczenie tego typu z referendarzami (poszukaj w
    archiwum)

    > urażony referendarz:)

    No nie odbieraj tego tak osobiscie:)

    Dan.