  • Data: 2005-02-14 07:28:38
    Temat: pośrednictwo pracy
    Od: "Marcin" <m...@s...wytnijto.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To teraz z innej beczki.

    Byłem ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej w pewnej, powiedzmy, agencji
    pośrednictwa pracy. Zaproponowali mi, że mogą mnie wysłać na kilka rozmów
    kwalifikacyjnych, ale pod warunkiem, że podpiszę zobowiązanie, iż nie
    podpiszę z ich klientem umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło w
    ciągu roku po tej rozmowie bez ich pośrednictwa, w przeciwnym przypadku
    płacę wysoką karę. Czy waszym zdaniem takie zobowiązanie byłoby z ich strony
    egzekwowalne (szczególnie w przypadku umowy o pracę, bo coś mi to się wydaje
    mniej korzystne niż postanowienia KP)?

    Przed jakim sądem mogliby dochodzić roszczeń, jeśli chodzi o przypadek umowy
    o pracę?