  • From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: posiadanie niezarejestrowanego auta
    Date: Sat, 31 Aug 2002 15:09:16 +0200

    Witam grupowiczow
    Mam pytanie: czy posiadajac i uzywajac niezarejestrowane auto cos mi grozi a
    w zasadzie co ... czego moge sie spodziewac ... majac np. starego zuka
    rozlatuje sie ale nadaje sie na to coby nim cos przewozic od czasu do czasu
    .. ale pewnei nie ma szans na zarejestrowanie zreszta jest zozony chyba z
    kilku zukow .. kazda czesc od innego ... to co moze mi grozis za to jakmnie
    zlapia bez papierow .. prawka mi nie zabiora ... chyba .. bo niby za co ..
    jak wtedy sie bronic przy policjantach?

    AJA