  • Data: 2002-09-01 10:22:03
    Temat: Re: posiadanie niezarejestrowanego auta
    Od: "DarkDaro" <D...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i co dalej jeszcze poszukaj podobnych niescislosc.. baardzo pomoga napewno

    A Twój post pomógł? Jak ktoś pisze na tą listę to oczekuje konkretnej
    odpowiedzi a nie gdybania.
    Wiadomo, że aby pojazd mechaniczny został dopuszczony do ruchu musi mieć:
    1. Ubezpieczenie
    2. Ważne badanie techniczne
    Nie ubezpieczy bez przeglądu. Aby dostać przegląd musi mieć dowód rej. Dowód
    wydaje się właścicielowi pojazdu a więc musi być zarejestrowany.
    Ale nie obrażaj się od razu - z tym kodeksem to tak mi się skojarzyło
    Daro