  • 1. Data: 2002-08-31 07:00:13
    Temat: Nikt nie wie??: Sprawdzenie tozsamosci staruszka
    Od: "JS" <_...@p...onet.pl>

    Tak pytam drugi raz, bo poprzednio dostalem doslownie jedna odpowiedz (dzieki SOTB
    !),
    ktora jednak, jak przypuszczam, nie wyczerpuje tematu.

    Jak sprawdzic/potwierdzic tozsamosc osoby w wieku 85 lat?
    Dowod os.? Zdjecie na pewno nieaktualne - przed 40 laty wygladalo sie inaczej,
    niestety ....
    Stary paszport - podobnie.
    Jak powinien zrobic to notariusz, np. przy udzielaniu pelnomocnictwa przez staruszka
    ???

    Pozdrawiam,
    JS

  • 2. Data: 2002-08-31 12:05:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik JS <_...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:akppdr$ih2$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Stary paszport - podobnie.
    > Jak powinien zrobic to notariusz, np. przy udzielaniu pelnomocnictwa przez

    powinien przyjac wniosek ,opracowac dokumentacje i ustalic tożsamość w
    sprawie wydania nowego dokumentu chyba kosztuje to ok.40zł. ale nie jestem
    pewna do konca pytaj u notariusza :-)

    Sandra