  • 1. Data: 2002-08-31 06:40:24
    Temat: prkuratura
    Od: "Ewa" <e...@p...fm>

    czy można przenieśc sprawe z jednje prokuratury do innej? kiedy?
    czy mozna sie gdies poskarzyć na stronniczość prokuratora?
    Ewa

  • 2. Data: 2002-09-01 07:15:34
    Temat: Re: prkuratura
    Od: "Piotr Zajączkowski" <z...@k...home.pl>

    > czy można przenieśc sprawe z jednje prokuratury do innej? kiedy?
    > czy mozna sie gdies poskarzyć na stronniczość prokuratora?
    > Ewa

    Tak oczywiscie mozna do Prokuratury Okręgowej.
    Z kopia do Ministra Sprawiedliwosci oczywiscnie bo jak wiadomo raczka raczke
    myje i w Okregowej moglo by to przepasc bez wiesci.
    Jak powszechnie wiadomo Prokuratura robi wszystko zeby nie robic nic, sorry
    no chyba ze jest zabojstwo :)

  • 3. Data: 2002-09-01 09:32:13
    Od: "Ewa" <e...@p...fm>

> [...]
    > myje i w Okregowej moglo by to przepasc bez wiesci.
    > Jak powszechnie wiadomo Prokuratura robi wszystko zeby nie robic nic,

    dziekuje za odpowiedz
    i jeszcze jedno pytanie: a jesli to juz jest okregowa, to co wtedy?
    i w jaki sposob zalatwia sie przeniesienie?
    Ewa

  • 4. Data: 2002-09-01 10:17:56
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Piotr Zajączkowski" <z...@k...home.pl> napisał w
    wiadomości news:aksemm$ehm$1@news.tpi.pl...

    > Jak powszechnie wiadomo Prokuratura robi wszystko zeby nie robic nic,
    sorry
    > no chyba ze jest zabojstwo :)

    Z tym też często są problemy.
    Np. usiłownie zabójstwa kwalifikują jako usiłowanie
    uszkodzenia ciała, i to z art. 157 kk - żeby nie wszczynać
    śledztwa i całą robotę zwalić na policję.
    Jeśli w zwłokach nie ma noża lub kulki - kwalifikują jako
    art. 155 kk.
    Jeśli denat został "tylko" zakatowany na śmierć przez
    bandytów - art. 158 par. 3 kk.

    Swoją drogą dochodzi do śmiesznych sytuacji, bo spotkałem
    się z poleceniem wszczęcia dochodzenia w sprawie
    usiłowania nieumyślnego spowodowania śmierci - potem
    prokurator przyznał, że się zagalopował.