  • 1. Data: 2008-10-15 10:03:13
    Temat: pomowienie na stronie WWW
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam,
    sytuacja wyglada nastepujaco:
    firma kupuje samochod - oczywiscie sprzedawca zachwala auto.
    Auto po kilku dniach siada,skrzynia biegow itp. , kupujacy opisuje cala
    sytuacje na stronie www i ostrzega przed kupnem.
    Czy to pomowienie ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-10-15 11:00:20
    Temat: Re: pomowienie na stronie WWW
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Auto po kilku dniach siada,skrzynia biegow itp. , kupujacy opisuje cala
    > sytuacje na stronie www i ostrzega przed kupnem.

    Jeżeli jest to prawda, to nie jest pomowienie

  • 3. Data: 2008-10-15 11:26:18
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Auto po kilku dniach siada,skrzynia biegow itp. , kupujacy opisuje cala
    > sytuacje na stronie www i ostrzega przed kupnem.

    Przed kupnem czego? Tego auta od Siebie?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 4. Data: 2008-10-15 11:40:25
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisal w wiadomosci

    > Przed kupnem czego? Tego auta od Siebie?
    przed kupnem innych aut u dealera

  • 5. Data: 2008-10-15 13:04:40
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Roman wrote:
> [...]
    > Auto po kilku dniach siada,skrzynia biegow itp. , kupujacy opisuje
    > cala sytuacje na stronie www i ostrzega przed kupnem.

    jesli nie klamiesz to opisujesz prawde, w dodatku zadzwon do raportu - leci
    program na TVN turbo, nazywa sie chyba turbo kamera czy cos. Tam takie sprawy
    ich interesuja a czasami nawewt dealer zlatwia sprawe jak powinna byc
    zalatwiona - jesli oni robia Cie w bambuko.

    Boja sie "reklamy" w tv :)

    Podsumowujac - opisujesz fakty to co ci moga zrobic.

  • 6. Data: 2008-10-15 13:09:59
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Podsumowujac - opisujesz fakty to co ci moga zrobic.

    Wyskoczyc z procesem za oczernianie :D

    Na miejscu kupujacego, ktory nie opisal czy chodzi o komis,
    czy o salon, sprawdzilbym czy w umowie K-S nie ma gdzies napisane,
    ze kupujacy zapoznal sie z faktycznym stanem technicznym pojazdu
    i jest mu on znany.

    --
    Giełda od fundamentów: http://StockWatch.pl

  • 7. Data: 2008-10-15 13:14:36
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > przed kupnem innych aut u dealera

    no ja rozumiem, jak sie ten kupujacy czuje, ale skad
    on wie ze wszystkie inne auta u dealera sa tak samo
    walniete? bedzie umial to udowodnic, albo wybronic sie
    w sadzie, jesli bedzie musial?

    napewno moze, jesli ma podstawy, opisac swoja sytuacje.

    nie napisales najwazniejszego, to salon czy komis?

  • 8. Data: 2008-10-16 00:09:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.10.2008 Baczek <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Jeżeli jest to prawda, to nie jest pomowienie

    Ja mam zawsze wątpliwości, bo co jeśi jednak nie ma tu ani nierzetelności
    sprzedawcy ani jego nieuczciwości a zwykła wyliczanka faktów ją sugeruje
    lub skoro "ostrzega przed kupnem", to sugestia jest nawet bardziej
    bezpośrednia?

    Przecież zawsze może się zdarzyć, że auto w wydawałoby się nienagannym
    stanie nagle się poważniej rozkraczy i wcale nie musi być to łatwe do
    wcześniejszego zdiagnozowania przez sprzedawce.

    MZ bezpiecznie można takie rzeczy pisać, jeśli można je udowodnić, więc
    wykazać, że wada jest taka, że sprzedawca musiał o niej wiedzieć albo
    powinien był o niej wiedzieć dopełniając należytej staranności.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2008-10-17 12:22:54
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

> [...]
    > czy o salon, sprawdzilbym czy w umowie K-S nie ma gdzies napisane,
    > ze kupujacy zapoznal sie z faktycznym stanem technicznym pojazdu

    a wady ukryte?
    chyba nie sadzisz ze kupujacy bedzie rozbieral skrzynie biegow?
    jest chyba cos takiego na R.... ? :P

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 10. Data: 2008-10-17 13:55:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.10.2008 Steel <d...@K...pl> napisał/a:
    > a wady ukryte?

    Jeśli konsument to tak. Jeśli niekonsument to w powyższym co najwyżej
    "wady zatajone".

    --
    Marcin