  • 1. Data: 2004-12-13 18:20:13
    Temat: pomówienie na Allegro
    Od: "Beatka" <b...@g...pl>

    Witam wszystkich

    W skrócie: wystawiłam aukcję na Allegro z książką,

    książkę zalicytowała i wygrała osoba, która publicznie pomówiła mnie o
    "KRADZIEZ + PASERSTWO" i "UKRADLA WIELE MOICH RZECZY !!!" (to w komentarzu
    po aukcji - wygranie na Allegro wiąże się z wpłatą pieniędzy za wygramy
    przedmiot, których nie dostałam. Osoba ta nie widziała tej książki na oczy)

    Sprzedaję na Allegro i ta opinia może rzutować na mój wizerunek
    sprzedawcy, podważając moją wiarygodność a co za tym idzie generować
    straty.

    Czy istnieje jakiś przepis prawny regulujący tego typu zachowanie??

  • 2. Data: 2004-12-13 18:23:06
    Temat: Re: pomówienie na Allegro
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Beatka napisał:

    > Czy istnieje jakiś przepis prawny regulujący tego typu zachowanie??

    Ile w koło można to samo ? Ciężko zajrzećdo arch, nawet jeśli post tej
    samej treści byłby napisany 1 godzine wczesniej ?

    Specyfikacja Twojego czynu zawarta jest w Art. 107 KW

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2004-12-13 18:30:51
    Od: "Beatka" <b...@g...pl>

    > Ile w koło można to samo ? Ciężko zajrzećdo arch, nawet jeśli post tej
    > samej treści byłby napisany 1 godzine wczesniej ?

    sorki - gdzie można znaleźć archiwum?????
    z miłą chęcią poczytam

  • 4. Data: 2004-12-13 19:04:23
    Od: "Rumcajs\(TM\)" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik *Stasio Podróżnik* napisał(a), że:

    > Ile w koło można to samo ? Ciężko zajrzećdo arch, nawet jeśli post tej
    > samej treści byłby napisany 1 godzine wczesniej ?
    > Specyfikacja Twojego czynu zawarta jest w Art. 107 KW

    Szanowna Grupo.
    Swoim problemem użytkowniczka *Beatka* podzieliła się z grupą
    alt.pl.allegro.
    http://tinyurl.com/5w9ks
    Zasugerowałem, żeby zapytała fachowców (w domyśle pl.soc.prawo),co ma zrobić
    w tej sprawie.
    To zdecydowanie inna sprawa niż wspomniany przez Stasia poprzedni post.
    Moja uprzejma prośba - pomóżcie.
    Źle poradziłem - moja wina. Wiem, że powinienem zasugerować przeszukanie
    archiwum, ale sytuacja jest naprawdę nietypowa. W każdym razie pierwszy raz
    zetknęliśmy się z nią na a.p.a.
    Serdeczne dzięki za wyrozumiałość.
    P.S.
    Użytkownika Przemka R. serdecznie proszę o wstrzymanie się od komentarzy w
    tym wątku.
    Jego rady nie nadają się do niczego a tylko wzniecają niepotrzebne flame.

    Rumcajs(TradeMark)
    "I wejrzał Pan na pracę naszą, i był zadowolony.
    A potem zapytawszy o zarobki nasze, usiadł i gorzko zapłakał" list do
    Koryntian 5:7-27

  • 5. Data: 2004-12-13 19:08:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cpkmm8$k2e$1@inews.gazeta.pl...

    > Specyfikacja Twojego czynu zawarta jest w Art. 107 KW

    No 107 kw, to mi tu akurat nie bardzo pasuje. Raczej art. 212§2 kk. Ale to
    ścigane z oskarżenia prywatnego. W praktyce, to bym raczej wystawił
    odpowiedni kontrkomentarz i powiadomił Allegro.

  • 6. Data: 2004-12-13 19:41:49
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > No 107 kw, to mi tu akurat nie bardzo pasuje. Raczej art. 212§2 kk. Ale to
    > ścigane z oskarżenia prywatnego. W praktyce, to bym raczej wystawił
    > odpowiedni kontrkomentarz i powiadomił Allegro.

    Ech ... Robert ... 107 KW to w stronę twórcy posta ... dokuczanie
    kolejnym identycznym postem ;)

    Jakos nie moglem podpasowac artykulow z oraniem walow powodziowych :P
    Dla mnie temat allegro to studnia z dnem ... dno w archiwum , temat
    byl czesany juz chyba na kazdy mozliwy sposob ...

  • 7. Data: 2004-12-13 19:46:22
    Od: "Rumcajs\(TM\)" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik *Stasio Podróżnik* napisał(a), że:

    > Dla mnie temat allegro to studnia z dnem ... dno w archiwum , temat byl
    > czesany juz chyba na kazdy mozliwy sposob ...

    Miej gest. Szarpnij się. Podlinkuj _podobny_ przypadek.
    Przeczytałeś wątek z a.p.a.?

  • 8. Data: 2004-12-13 19:52:18
    Od: "Beatka" <b...@g...pl>

    > No 107 kw, to mi tu akurat nie bardzo pasuje. Raczej art. 212§2 kk. Ale to
    > ścigane z oskarżenia prywatnego. W praktyce, to bym raczej wystawił
    > odpowiedni kontrkomentarz i powiadomił Allegro.

    Cześć

    spieszę zawiadomić, że Allegro dzisiaj otrzymało moją CZWARTĄ prośbę o
    reakcję....
    i nic:(
    cisza
    głucha

    Beatka

  • 9. Data: 2004-12-13 22:11:15
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Rumcajs(TM) napisał:

    > Miej gest. Szarpnij się. Podlinkuj _podobny_ przypadek.
    > Przeczytałeś wątek z a.p.a.?

    Nie subskrybuje ...
    Po prostu admini allegro to debile i mam jakis uraz :>
    Zwlaszcza przyjaciel mojego sedesu P. Śnieżek ... :P

    Chlopie ... problem googlnąć? Bez jaj ...

  • 10. Data: 2004-12-13 22:13:00
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Beatka napisał:

    > spieszę zawiadomić, że Allegro dzisiaj otrzymało moją CZWARTĄ prośbę o
    > reakcję....
    > i nic:(
    > cisza
    > głucha

    a co do ma do twojego posta ?
    TO ze allegro ma w dupie uzytkownikow to normalka ... to , ze
    pracownicy allegro np Pan Śnieżek to sfrustrowanie zakompleksieni
    idioci, to druga sprawa ... ale coto ma do tego posta ?

    Wez dobra kobieto zrob pozytek z googli, i chocby wpisz w wyszukiwarce
    na pl.soc.prawo slowo ALLEGRO i przegoogluj wszystkie psty :P