  • 1. Data: 2004-12-13 16:45:00
    Temat: pzu i firma w domu
    Od: "Hubertus" <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    ubezpieczyłem sie od przepiec
    ubezpieczyłem lokal - moje mieszkanie
    w moim mieszkaniu prowadze też działalność gospodarczą - składam komputery

    w listopadzie raz uderzył piorun
    i padł komputer który jest własnościa pewnej firmy
    oraz czesc wyposarzenia mojej firmy (switch)

    spalił się zasilacz i karta sieciowa - UPS zabezpieczył reszte komputerów -
    ten 1 nie był podpiety do upsa
    do tego spalił sie switch zarzadzalny (spaliło sie 8 portów na 16) o znaczej
    wartości

    moja szkode odrzucili
    na podstawie "ich" przepisu
    cyt. Zdognie z przespisem $3 ust. 3 pkt 7 ogólnych warunków ubezpiecznia
    mieszkań zatwierzonych uchwało PZU SA NR UZ/205/99 z dnia 02.09.1999r ze zm.
    nr UZ/497/03 z dnia 07.10.2003 umowa ubezpiecznia mieszkań nie sa objete
    przedmioty i materiały służace działalności usługowo-produkcyjne a ochrona w
    ramach ubezpiecznia mieszkań objęte sa tylko ruchomości domowe stanowiace
    własność ubezpieczajacego /$3 ust.1 pkt 1 w/cyt owu mieszkań/.

    osoba która mnie ubezpieczała twierdziała ze sprzet jest ubezpieczony - cały
    znajdujacy sie w domu - nie wspominał o osobnym ubezpieczeniu na firme -
    czuje sie wiec oszukany
    czy mozecie mi pomóc w napisaniu odwołania - na co sie powołać itd.
    Hubert

  • 2. Data: 2004-12-13 17:37:08
    Temat: Re: pzu i firma w domu
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Hubertus" <h...@m...wirtualny.dzierzoniow.pl> napisał w
    wiadomości news:cpkh5p$gfj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > stanowiace własność ubezpieczajacego /$3 ust.1 pkt 1 w/cyt owu mieszkań/.

    Podpisujac umowe ubezpieczenia zgodziles sie na ogolne warunki
    ubezpieczenia.

    > osoba która mnie ubezpieczała twierdziała ze sprzet jest ubezpieczony -
    > cały znajdujacy sie w domu - nie wspominał o osobnym ubezpieczeniu na
    > firme - czuje sie wiec oszukany

    Agenci ubezpieczeniowi powiedza wszystko, by sprzedac polise, bo wiedza, ze
    nie ciazy na nich niemal zadna odpowiedzialnosc, a w razie klopotow
    ubezpieczyciel ma szerokie srodki prawne w celu obrony swoich racji.

    > czy mozecie mi pomóc w napisaniu odwołania - na co sie powołać itd.
    > Hubert
    Rozumiem, ze odwolujesz sie do Oddzialu od decyzji Inspektoratu? Jesli tak,
    to zapomnij, 99,9& ze "przyklepia" decyzje Inspektoratu, musisz przygotowac
    sie na sprawe w sadzie, choc nie wiem czy jest sens.

    --
    http://42.pl/url/9IP
    Cos nowego z okazji swieta proletaryjatu