  • 1. Data: 2004-12-13 19:09:38
    Temat: Proszę o dorade
    Od: "Dr Tus" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam w skrócie przedstawia się sytuacja tak
    Na pewnym forum ( nie podaje nazwy bo nie chce rozgłosu ) zaznaczam
    nie jestem jego adminem itd. , otóż jest tam osoba niepełnosprawna która
    prosiła kolegów o pomoc na zakup wózka inwalidzkiego , pieniążki
    dostała ale chciał coś więcej , zaczęły się kłótnie itd. Przepychani ,
    w związku z tym ty ze też jestem inwalidą mi też się dostało ( ale nie
    chodzi o to ) sprawa przycichła . Niedawno ta sama osoba napisała
    ponownie o pomoc a ja w swoim poście napisałem ze nie dam tej sobie ani
    złotówki i wskazałem post tego kolegi z usenetu w którym też się
    skarżył na świat ( chodziło mu że nie dostał papierosów od
    sprzedawczyni ) napisałem też że jest chyba osobą ubezwazwolnioną a
    on na mnie że ja go wrobiłem itd. Więc ja go przeprosiłem a on nic do
    mnie nie napisał ( szczegóły podam jako priwa jak ktoś się zainteresuje
    tą sprawą )

    A pytanie jest takie czy ze napisałem taki post jest już przestemstwem
    czy nie - chodzi mi przede wszystkim o wskazanie postu z usenetu który
    był prawdą

    Sorki za literówkę