  • 31. Data: 2005-02-18 17:37:56
    Temat: Re: pomówienie - co zrobić
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:cv4ber$qd6$1@opal.icpnet.pl...

    > I o to chodzi. Donieść można wyłącznie świadomie. Od pijanego nie przyjmą
    > zgłoszenia;)

    Świadome kłamanie z pozostawaniem pod wpływem alkoholu nie ma żadnego
    związku. Jak będzie ululany w sztok i będzie kłamał, to nie będzie się mógł
    tłumaczyć nieświadomością. O tym, że nie masz absolutnie racji najlepiej się
    przekonasz analizując statystyki. Są na stronie KGP. Zobacz ile było spraw z
    art. 234 kk czy 238 kk, a ile spraw umorzono na BCP czy BDW.

  • 32. Data: 2005-02-18 19:23:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Zobacz ile było spraw z
    > art. 234 kk czy 238 kk, a ile spraw umorzono na BCP czy BDW.

    Osobiście znam jedną z art.234KK.Na tej podstawie wiem, że w 100% mam
    rację.Gość został ugotowany. Celowości nikt nie badał.

    Pzdr
    Leszek

  • 33. Data: 2005-02-18 20:03:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Osobiście znam jedną z art.234KK.Na tej podstawie wiem, że w 100% mam
    > rację.

    ROTFL

    KG

  • 34. Data: 2005-02-18 21:17:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > ROTFL

    Może nie aż tak, ale uciechę ze sprawy miałem. Gość na drugi raz pięć razy
    się zastanowi nim kogoś oskarży bez dowodów.

    Pzdr
    Leszek

  • 35. Data: 2005-02-18 23:52:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Osobiście znam jedną z art.234KK.Na tej podstawie wiem, że w 100% mam
    > rację.Gość został ugotowany. Celowości nikt nie badał.

    Nie chodzi mi o to, że tych spraw nie ma i zrobić się nie da. Chodzi mi o
    to, że nie można obligatoryjnie uznać, ze jak gość kogoś pomówi, a nie uda
    się dowieść przed sadem winy wymienionego, to od razu można zawiadamiającego
    postawić przed sądem za pomówienie i przeciwko takiemu stawianiu sprawy
    protestuję.

  • 36. Data: 2005-02-19 07:58:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > zawiadamiającego
    > postawić przed sądem za pomówienie i przeciwko takiemu stawianiu sprawy

    I na zdrowie!!
    ;))

    Pzdr
    Leszek
    Mowa nie o pomówieniu a fałszywym oskarżeniu(które jest karalne).

  • 37. Data: 2005-02-19 10:56:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Leszek
    > Mowa nie o pomówieniu a fałszywym oskarżeniu(które jest karalne).

    jedno i to samo.
    pomowienie nie moze byc prawdziwe.

    P.