  • 1. Data: 2005-02-15 12:35:15
    Temat: NDA
    Od: ris <r...@g...pl>

    Witam,

    Aby podjąc współprace muszę podpisać umowę "Non-Disclosure Agreement",
    czy ktoś mógłby wskazać mi opis powyższej w języku polskim. W jakim
    przypadku należy taką umowę podpisywać i jakie są jej warunki?

    pozdrawiam r.

  • 2. Data: 2005-02-15 17:17:09
    Temat: Re: NDA
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    ris wrote:
> [...]
    > czy ktoś mógłby wskazać mi opis powyższej w języku polskim. W jakim
    > przypadku należy taką umowę podpisywać i jakie są jej warunki?

    zależy co piszą

    zazwyczaj nda to zastrzeżenie, że podczas trwania umowy i rok po
    ustaniu, nie będziesz z nikim gadał jakimi technologiami i co robią w
    danej firmie

    zyga