  • 1. Data: 2006-01-12 20:43:56
    Temat: pomocy - nienormalna sąsiadka!!!!
    Od: "ed" <c...@t...pl>

    witam!
    jesteśmy posiadaczmi własnościowego mieszkania w blokach. lecz mamy nader
    upierdliwych sąsiadów. od jakichs 5 lat sąsiadka pisze donosy, wzywa
    policję, zakłada sprawy w sądzie, zasypuje spółdzielnie mieszkaniową
    skargami o zakłócanie ciszy ....między godziną 8- 20. cisza wg regulaminu
    jest od 22-6. policja przychodzi z częstotliwością ok 1-3 razy w tygodniu
    bezradnie rozkładając ręce :"było zgłoszenie - musimy reagować". na jednej z
    ostatnich interwncji policjantom powiedziałam, ze zacznę traktować to serio,
    jeżeli sąd nakaże nam latać w mieszkaniu.
    były nawet 4 sprawy w sądzie - umorzone.
    wszyscy mają jej dość i policja, i społdzielnia i sąd a w szczególności my.
    może nie jesteśmy spokojnymi ludźmi, ale nie imprezujemy, nie robimy awantur
    na cały blok, nawet nie puszczamy głośno muzyki.
    babsko na ulicy czy w sklepie widząc nas wyzywa mnie czy moją mamę od kurew
    i innych gorszych.
    chcemy sprzedać nasze mieszkanie, lecz (złośliwie teraz) musi to być
    wypyskowana wielodzietna i głośna rodzina, fajna byłaby jakaś totalna
    patologia.

    co zrobić z taką krową? zastanawiam się o wniesienie sprawy do sądu o
    przśladowanie(bo czujemy się prześladowani). czy możemy żądać odszkodowania
    z tego tytułu? (przeciez trwa to 5 lat i z kazdym dniem jest coraz gorzej..)
    czy jest jakaś możliwość, żeby policja, czy sąd skierował ją na badania
    psychiatryczne - wtedy policja,sąd i spółdzielnia zajmą się właściwą swoją
    pracą a nie jakims chorym babsztylem.

    co robić i jak się do tego zabrać??

    bede wdzięczna za info

    pozdrawiam serdecznie
    (prześladowana) ewa

  • 2. Data: 2006-01-13 11:38:45
    Temat: Re: pomocy - nienormalna sąsiadka!!!!
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > co zrobić z taką krową?

    Wydoic.

    A na serio - dobrym sposobem jest zapukanie i postawienie sprawy jasno. Jak
    pokazesz babie, ze sie jej nie boisz i ze jej dzialania pociagna za soba
    okreslone konsekwencje prawne - to sie uspokoi. Po prostu powiedz, ze w
    przypadku nastepnego ubeckiego donosu, zalozysz jej sprawe o notoryczne
    naruszanie miru domowego i bardzo wysokie odszkodowanie z tego tytulu. A
    policji moze warto powiedziec, ze ta pani za bezzasadne wezwania patrolu (o
    czym juz wiadomo) powinna albo placic albo beknac.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-01-13 21:44:34
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    Użytkownik "ed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >przestępstwa przez ta sasiadke- znecania sie psychicznego, przesladowania
    >itp. - oni tam juz beda wiedzieli co z tym zrobic.
    Jak babe przesluchaja w charakterze podejrzanej to moze pojdzie po rozum do
    glowy i sie uspokoi. Oczywiscie pamietaj zeby przedstawic stosowne
    dokumenty, glownie te z sądu i wskaz swiadkow, którzy maja istotne
    informacje w tej sprawie. Powinno pomoc.

  • 4. Data: 2006-01-14 12:24:37
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    > chcemy sprzedać nasze mieszkanie, lecz (złośliwie teraz) musi to być
    > wypyskowana wielodzietna i głośna rodzina, fajna byłaby jakaś totalna
    > patologia.

    Skąd "totalna patologia" weźmie pieniądze na taki zakup?
    Lepszym wyjściem byłaby jakaś prawnicza rodzina - raczej zapłacą :P i może
    nawet będą wiedzieli co z sąsiadka począć ;)

    pozdrawiam