  • 1. Data: 2003-08-21 16:00:35
    Temat: pomocy - kto może być członkiem stowarzyszenia
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl>

    Witam i zwracam się do grupowiczów o pomoc.

    Mam taki dylemat odnośnie sieci komputerowej.

    1) Gdybym założył stowarzyszenie to członkami tego stowarzyszenia musieli by
    być wszyscy członkowie sieci, czy tylko wybrane przeze minie grono???

    2) Czy można ustalić taki status stowarzyszenia, aby mogło ono wystawiać
    faktury.

    Z góry THX za pomoc.

  • 2. Data: 2003-08-21 20:46:18
    Temat: Odp: pomocy - kto może być członkiem stowarzyszenia
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Temp-esT <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi2qct$ar3$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    by
    > być wszyscy członkowie sieci, czy tylko wybrane przeze minie grono???

    stowarzyszenie jest demokratyczne..jesli jestes zalozycielm po prostu
    decydujesz,
    komu zaproponowac wstapienie (podpisanie odpowiedniej listy) i tyle..
    wiec mozesz zwerbowac kogo chcesz..

    > 2) Czy można ustalić taki status stowarzyszenia, aby mogło ono wystawiać
    > faktury.

    stowarzyszenie moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza , ale
    dochod z tej dzialalnosci nie moze byc przeznaczony do podzialu miedzy
    czlonkow
    lecz ma byc uzywany (wydawany) na realizacje celow stow. (zapisanych w
    statucie)

    zobacz : ustawa prawo o stowarzyszeniach

    w sieci pelno jest stron z poradami jak zalozyc i jak funkcjonuje
    stowarzyszenie.
    skorzystaj z google...

    pozdrawiam
    mdr