  • 1. Data: 2004-08-12 09:54:42
    Temat: pomocy
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Poradzcie mi co mam zrobić w sytuacji gdy pracowałem w pewnej firmie a szef
    tej firmy teraz nie chce mi wypłacić pieniędzy. Tłumacząc sie ze nie ma w
    tej chwili i zebym przyeszedł jutro, a to trwa juz od dwóch tygodni.

    Nie wiem moze obić chama troszke z lewej strony :) moze mu alufegi wykręcić
    , a moze jakiegoś fanta wziążc z firmy na poczet mojej wypłaty np. komputer
    albo coś innego, poradzcie prosze bo juz nie wiem co mam zrobić

  • 2. Data: 2004-08-12 11:09:17
    Temat: Re: pomocy
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    komputer
    > albo coś innego, poradzcie prosze bo juz nie wiem co mam zrobić

    PIP albo prokuratura.

  • 3. Data: 2004-08-12 19:38:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wirde" <w...@n...hotmail.com> napisał w wiadomości

    > PIP albo prokuratura.

    PIP to ewentualnie tak. Ale prokuratura, to już raczej nie bardzo jest po
    co. Ja bym napisał pozew do sądu pracy.

  • 4. Data: 2004-08-13 06:19:55
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    do jakiego sądu pracy jak jest to umowa o dzieło ??

  • 5. Data: 2004-08-13 16:32:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > do jakiego sądu pracy jak jest to umowa o dzieło ??

    Przeoczyłem, że to umowa cywilno-prawna. No to do sądu cywilnego po nakaz
    zapłaty. Ale miejsca dla prokuratora tu nie widzę. No i w takim razie PIP
    się wypnie na to. Oni tylko pracownikami się zajmują.