  • 1. Data: 2004-08-12 07:46:26
    Temat: praca zdalna - za granica
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Mam pytanko, "przegooglowalem" listy dyskusyjne ale niczego sensownego nie
    znalazlem. Byc moze ktos z Was wykonywal zdalnie jakas usluge dla firmy
    mieszczacej sie poza granicami naszego kraju i moglby podzelic sie swoja wiedza.

    Chodzi mi glownie o wykonywanie wszelkiego rodzaju uslug internetowych na rzecz
    firm znajdujacych, majacych swa siedzibe poza granicami kraju. Swiadczenie
    odbywaloy sie na rzecz firmy z UE.

    Jaka mam podpisac umowe (mam mozliwosc vystawienia faktury VAT), czy istnieje
    jakis wzor ?

    Jak z przelewem, zwyczajnie jak zawsze na konto, na co uwazac, jak zabezpieczyc
    sie przed ewentualnym nie wykonaniem przez Zleceniodawce swiadczenia w postaci
    zaplaty ?

    Bylbym wdzieczny za wszelkie rady, dyskusje bo temat dosc na "topie" a jakos
    nie mozna znalezc istotnych informacji.

    Pozdrawiam
    Marcin