  • 11. Data: 2023-01-20 15:40:25
    Temat: Re: policyjnie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Jan 2023 06:28:30 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

    > Z tego co wiem liczba skazanych pełowców dalej wynosi 0.

    A za co mieli ich skazać?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2023-01-20 16:26:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2023 o 15:28, alojzy nieborak pisze:

    > I co? Buntują się ci prokuratorzy z pisoskiego nadania?

    Nie po to są z pisiego nadania żeby się buntować.

    > Z tego co wiem liczba skazanych pełowców dalej wynosi 0.

    No i? A czy ja coś pisałem o peło? Weźcie już zwolnijcie tego tuska, bo
    cały kraj rozpierdoli:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!