  • 11. Data: 2006-07-28 08:40:44
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message
    news:eaci8s$325$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Skoro palant nie zatrzymał się do kontroli a co więcej zaczął uciekać to
    > niby co mieli gliniarze robić? Pozwolić mu ucieć? Ścigać go samochodem?
    > Sam wybrał swój los. Jeździł bez prawka.

    Nie klam, mial prawko.

    > Jakby nie zaczął uciekać i nie miał schowanej rejestracji to po prostu by
    > go zatrzymali, przetrzepali, wlepili mu mandat itd. A tak nie żyje.

    I co od dzisiaj kazdy kto nie zatrzyma sie do policyjnej kontroli moze
    liczyc na kulke w plecy ?

    Daniel

  • 12. Data: 2006-07-28 08:42:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eaci2i$jd5$3@inews.gazeta.pl...
    > Nie do zabicia ale do użycia wszelkich możliwych środków do zatrzymania go.

    buahahaha,

    > Jak się strzela to czasem ktoś ginie.

    jak sie strzela do jadacego motocyklisty to sa marne szanse ze przezyje,
    w najlepszym wypadku zostanie kaleka.

    >Zatrzymałby się to by żył. Sam wybrał.

    taa, nalozyla krotka spodniczke to by jej nie zgwalcil sama sobie jest
    winna.

    > Nikt nie kazał mu uciekać przed radiowozem!!!
    > PS: A myślisz że jak się strzela do auta to jest inaczej? Jak trafisz
    > kierowcę to też się rozbije i może zginąć.

    w silnik strzelaja a nie w kierowce, oddanie strzalu w kierowce to
    morderstwo w zamiarze ewentualnym .

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 13. Data: 2006-07-28 08:43:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eaci2i$jd5$3@inews.gazeta.pl...
    > Nie do zabicia ale do użycia wszelkich możliwych środków do zatrzymania go.

    dobra inaczej, podstawe prawna poprosze!
    (konretny artykul)

    P.

  • 14. Data: 2006-07-28 08:49:43
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacil5$m8p$2@inews.gazeta.pl...
    > buahahaha,
    Poczytaj ustawę o policji.

    > jak sie strzela do jadacego motocyklisty to sa marne szanse ze przezyje, w
    > najlepszym wypadku zostanie kaleka.
    Próbowali strzelać w koła. Nie zawsze wychodzi.

    > taa, nalozyla krotka spodniczke to by jej nie zgwalcil sama sobie jest
    > winna.
    ... jeśli weszła w ciemny zaułek pełen degeneratów to tak...

    > w silnik strzelaja a nie w kierowce, oddanie strzalu w kierowce to
    > morderstwo w zamiarze ewentualnym .
    Tak.... w silnik.... jadąc za autem a silnik jest z przodu...
    Zastanów się co piszesz.

    Tomek

  • 15. Data: 2006-07-28 08:50:25
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacint$m8p$3@inews.gazeta.pl...
    > dobra inaczej, podstawe prawna poprosze!
    > (konretny artykul)
    A jak Ci znajdę to odszczekasz wszystko, napiszesz sprostowanie i nie
    będziesz już zabierał głosu na ten temat?

    Tomek

  • 16. Data: 2006-07-28 08:55:11
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Tomek" <n...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > A jak Ci znajdę to odszczekasz wszystko, napiszesz sprostowanie i nie
    > będziesz już zabierał głosu na ten temat?

    Ty pierw odszczekaj to ze jezdzil bez prawka, pozniej mozesz tego od innych
    wymagac.

    Daniel

  • 17. Data: 2006-07-28 08:55:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacil5$m8p$2@inews.gazeta.pl...
    > Poczytaj ustawę o policji.

    czytalem, nie jeden raz, podaj mi kontretny artykul zamiast pierdolic
    ogolnikami

    > Próbowali strzelać w koła. Nie zawsze wychodzi.

    buahaah, a strzal w kola to niby cos by zmienil?

    > ... jeśli weszła w ciemny zaułek pełen degeneratów to tak...

    czyli jak rozumiem wowczas degenerata ktory dopuscil sie gwaltu nie
    nalezy ukarac?

    > Tak.... w silnik.... jadąc za autem a silnik jest z przodu...
    > Zastanów się co piszesz.

    Akurat te procedure podawal Robert TOmsaik z grupy a on jest
    policjantem, po za tym wysil mozgownice o dojdz do tego w jaki sposob
    mogli by trafic w silnik.
    1. stojac w ukryciu (nie na ulicy)n atrasie ktora ma jechac
    2. wyprzedzajac radiowozem i oddajac strzal
    3. z powietrza.

    trudne co?

  • 18. Data: 2006-07-28 08:56:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > A jak Ci znajdę to odszczekasz wszystko, napiszesz sprostowanie i nie
    > będziesz już zabierał głosu na ten temat?

    jak znajdziesz mi artykul ktory mowi o mozliwosci zabicia w momencie gdy
    zatrzymywany samochod nie zatrzyma sie to tak odszczekam.

    P.

  • 19. Data: 2006-07-28 08:57:01
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message
    > Nie klam, mial prawko.
    Tak, na samochody a nie na motocykle...

    > I co od dzisiaj kazdy kto nie zatrzyma sie do policyjnej kontroli moze
    > liczyc na kulke w plecy ?
    O ile pamiętam to policja ma takie prawo od conajmniej kilku lat. Żadna
    nowość. A co? Często nie zatrzymujesz się do kontroli czy jak że się tak
    martwisz?

    Tomek

  • 20. Data: 2006-07-28 08:57:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):
    pl>

    > jak znajdziesz mi artykul ktory mowi o mozliwosci zabicia w momencie gdy
    > zatrzymywany samochod nie zatrzyma sie to tak odszczekam.

    BA! nawet CIe przeprosze.
    Ale nie wysilaj sie bo tam jest dosc ladnie wypuntowane kiedy policjant
    moze oddac strzaly.
    P.