  • 1. Data: 2003-05-25 15:38:45
    Temat: policja internetowa
    Od: "Dmitrij" <d...@o...ru>

    Czy istnieje moze jakas organizacja internetowa ktorej mozna zglaszac przestepstwa
    odkryte w internecie ?
    (typu np. pirackie programy do sciagniecia, ogloszenia o nielegalnej tresci,
    oszukancze firmy i strony internetowe, spamerzy, nielegalne materiały, pornografia,
    strony pedofilskie).
    Chodzi oczywiscie o polskie strony.
    Zakladam oczywiscie ze nie padlem ofiarą zadnego z w/w procederów i nie chcę brac
    udzialu w zadnym procesie.

    Jest cos takiego moze ?

  • 2. Data: 2003-05-25 22:32:19
    Temat: Re: policja internetowa
    Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm>

    > Czy istnieje moze jakas organizacja internetowa ktorej mozna zglaszac
    > przestepstwa odkryte w internecie ?

    Jest. To Policja Panstwowa, oraz BSA. I musze Ci powiedziec, ze sledzi nasz
    internet i sciga. A tak na marginesie... na newsy nie wysyla sie HTMLa,
    popraw wiec sobie w czytniku grup.

    Pozdrawiam. Tomek.