  • 1. Data: 2003-05-25 13:40:44
    Temat: karany czy nie?
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, jestem po rozprawie w Sądzie Rejonowym, który ukarał mnie
    wyrokiem w zawieszeniu, ponieważ wniosłem apelacje do wyższej instancji
    gdzie może zapaść zupełnie inny wyrok, mam następujące pytanie: kiedy wg.
    prawa będę osbą karaną? Czy stałem się nią po zakończeniu procesu w Sądzie
    Rejonowym czy będę nią po zakończeniu obecnego procesu? A może mam czekać na
    uprawomocnienie się wyroku ale kiedy to nastąpi?
    Zaznaczam jednocześnie, że sprawa ciągnie się już piąty rok a końca nie
    widać czy mogę liczyć na przedawnienie?

    Wybaczcie, że w jednym poscie zadaje tyle pytań ale moja sytuacja coraz
    bardziej się komplikuje i będę bardzo wdzięczny za rozjaśnienie mi
    powyższych kwestii, z góry wielkie dzięki.