  • 1. Data: 2003-05-25 12:17:28
    Temat: Zostalem oszukany pomorzcie
    Od: "SinusX" <s...@w...pl>

    Witam
    Od jakiegos czasu kupuje rzeczyna w domu aukcyjnym ebay. Licytowalem rozniez
    kidys telefon komorkowy. Nie wygralem go jednak, po jakims czasie dotalem
    oferte od innego uzytkownika. Po dluszej korespondecji zdecydowalem ze
    zakupie od niego 3 telefony, polowa gotowki miala byc przeszlana przed
    polowa po. A wiec poszedlem do biura Western Union i wyslalem pieniadze na
    jego dane personalne i adres(do Anglii) ktory mi podal. Niestety dostalem
    od niego maila ze niemogl tego dnia juz wyslac telefonow i zrobi to
    nastepnego, to byl ostani mail ktory dostalem od niego. Wszystkie maile mam
    zachowane na dysku, rowniez dowod wplaty. Skontaktowalem sie z ebay zeby
    sprawdzic czy dany email faktycznie nalezal do osoby ktorej sprawdzalem
    opinie na ebaju, faktycznie email nalezy do niej, jednak nazwiska tych osob
    juz sie nie zgadzaja. Przypuszczalnie zostalo skradzione konto na ebaju lub
    kotos podszywa sie podnie. Co mam robic w tej sytuacji aby odzyskac
    pieniadze, narazie czekam jescze 48 godzin zeby sprzedawca sie odezwal,
    jesli nie co dalej ?

    P.S. Na ebaju zaproponowali mi zebym sie kontaktowal z WEB-POLICE, moze
    rozniez zglosic na Policje moze Angielska,?
    Dzieki za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2003-05-25 18:37:10
    Temat: Re: Zostalem oszukany pomorzcie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Teoretycznie możesz to zgłosić polskiej Policji, ale nie chciałbym być
    prowadzącym tej sprawy. Może spróbuj drogą elektroniczną skontaktować się z
    Policja w Anglii. Nie sądzę, by to cokolwiek dało, ponieważ pewnie u nich
    też jest wymagane pisemne zgłoszenie, ale pozostanie nadzieja, że ktoś się
    facetem zainteresuje i złapią go na czym innym. Na pieniążkach bym położył
    już krzyżyk.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-