  • 41. Data: 2011-10-08 16:47:18
    Temat: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2011 17:16, Bydlę pisze:

    > Och! Nie masz pojęcia, jak bardzo chciałbym uczciwego prawa broniącego
    > właściciela i jego własności.

    Ależ własność jest broniona - ale jednak ludzkie zdrowie i życie jest
    uznawane za nieco wyższą wartość.

    Czyżbyś miał coś przeciwko?

  • 42. Data: 2011-10-08 16:50:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2011 15:42, krys pisze:

    > Po co? Mam tylko kota, który rzuca się wyłącznie na domowników. Na cudze
    > podwórka bez zaproszenia nie włażę, więc nie przeszkadza mi, czy po nich
    > biega psisko, smok czy tygrys, dopóki nie mają możliwości wydostac się i
    > zaatakować mnie na zewnątrz.

    Póki przypadkiem nie wejdziesz na nie to podwórko co chciałeś, pies się
    nie przedostanie przez ogrodzenie, albo trafisz na czyjeś zaminowane
    (dosłownie lub w przenośni) podwórko bez ogrodzenia.

  • 43. Data: 2011-10-08 16:54:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Żeby Ci uświadomić, że to jest pewien problem.
    > Co za różnica, czy broń jest martwa czy żywa?
    > Owszem, różnica jest: żywą może poszczuć/podraźnić sam wchodzący.

    Taką z materii nieożywionej też ;)

    Do niektórych po prostu nie dociera, że prywatna własność nie oznacza
    eksterytorialności, a w różnych miejscach przewagę mają różne obyczaje -
    i tam, gdzie ludzie są przyjaźni i rozsądni drzwi nie zamknięte na klucz
    stanowią tylko zaporę przeciwko wiatrom oraz zwierzętom, a człowiek-gość
    jest mile widzialny i nie potrzebuje zaproszenia na piśmie w 3 kopiach,
    żeby nie narażać się na ostrzelanie, posiekanie czy zagryzienie.

  • 44. Data: 2011-10-08 16:58:49
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-08 18:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Ależ własność jest broniona - ale jednak ludzkie zdrowie i życie jest
    > uznawane za nieco wyższą wartość.
    >
    > Czyżbyś miał coś przeciwko?
    W sensie że człowiek nie może bronić swojej własności przed złodziejami
    i musi uważać, żeby np. nie zrobić krzywdy gnojkowi który wybił szybę i
    właśnie zabiera się za wyrywanie radia z samochodu? Owszem, mam szereg
    zastrzeżeń.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 45. Data: 2011-10-08 17:01:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2011 18:58, MZ pisze:

> [...]
    > i musi uważać, żeby np. nie zrobić krzywdy gnojkowi który wybił szybę i
    > właśnie zabiera się za wyrywanie radia z samochodu? Owszem, mam szereg

    Twierdzisz, że babka która wjechała przez otwartą bramę to złodziej?

  • 46. Data: 2011-10-08 17:02:21
    Od: Michał <m...@a...net.pl>

    On 10/07/2011 06:20 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > Pamiętaj, że animka to idiotka mocno od rzeczywistości oderwana - żyje
    > we własnym świecie...

    Przyganiał kocioł garnkowi.

  • 47. Data: 2011-10-08 17:05:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Żeby Ci uświadomić, że to jest pewien problem.

    Jak problem? Nie właź, gdzie nie powinieneś i po problemie.
    Owszem, stała się kobiecie krzywda, ale z tego, co pisze wątkotwórca, miał
    teren oznaczony, na bramie było ostrzeżenie, i psy nawet nie miały szans
    dopaść przypadkowego pijaczka opartego o płot, więc stało się to na jej
    własne życzenie/ miała pecha.
    J.

  • 48. Data: 2011-10-08 17:05:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Do niektórych po prostu nie dociera, że prywatna własność nie oznacza
    > eksterytorialności,

    Pozwolę sobie wtrącić, że atakowanie każdego tylko za to, że przekroczył
    granicę jest co najmniej paranoją.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 49. Data: 2011-10-08 17:09:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Póki przypadkiem nie wejdziesz na nie to podwórko co chciałeś, pies się
    > nie przedostanie przez ogrodzenie, albo trafisz na czyjeś zaminowane
    > (dosłownie lub w przenośni) podwórko bez ogrodzenia.

    Nie chadzam po mieście w stanie takiego upojenia, żeby nie wiedzieć, co
    robię i gdzie lezę. Pies, który sie przedostaje przez ogrodzenie, jest źle
    zabezpieczony i tu jak najbardziej należy pociągnąć właściciela do
    odpowiedzialności. Zaminowane podwórko powinno być opatrzone ostrzeżeniami i
    płotem przed przypadkowym pijaczkiem/dzieckiem - co sobie właściciel robi
    za płotem - jego wola.
    J.

  • 50. Data: 2011-10-08 17:28:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2011 19:09, krys pisze:

    > Nie chadzam po mieście w stanie takiego upojenia, żeby nie wiedzieć, co
    > robię i gdzie lezę. Pies, który sie przedostaje przez ogrodzenie, jest źle

    Nie trzeba być pijanym - wystarczy, że ktoś poda złe wskazówki, posesja
    jest źle oznaczona, masz nieaktualną mapę lub zwyczajnie pomylisz adres
    lub zabłądzisz.

    > zabezpieczony i tu jak najbardziej należy pociągnąć właściciela do
    > odpowiedzialności

    Prędzej czy później każdy się przedostanie, jak się uprze. No, chyba że
    trzymasz na łańcuchu, ale to zdaje się będzie nielegalne.

    >. Zaminowane podwórko powinno być opatrzone ostrzeżeniami i
    > płotem przed przypadkowym pijaczkiem/dzieckiem - co sobie właściciel robi
    > za płotem - jego wola.

    Nie, nie jego wola. Prywatne != eksterytorialne. Dotrze to wreszcie do
    ciebie?