  • Data: 2006-12-29 22:29:04
    Temat: podział majątku (rozwód)
    Od: "Planeta" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Mam pytanie związane z podziałem majątku po rozwodzie. Mam z żoną
    wspólność majątkową, mieszkanie obciążone jest kredytem hipotecznym (kredyt
    jest na moje nazwisko i tylko ja go faktycznie spłacam).Jestem też
    przedsiębiorcą, prowadzę firmę. Czy moja żona ma jakieś prawa do mojej firmy
    i jak wygląda kwestia rozliczeń kredytu zaciągniętego na mieszkanie.Dodam
    też, ze część środków na zakup mieszkania (kredytowane jest z banku tylko
    częściowo)otrzymałem w formie darowizny od mojego ojca.

    Proszę o każdą wskazówkę.
    Pzdr.