  • 1. Data: 2006-06-29 10:10:13
    Temat: podzial majątku
    Od: Herrenna <h...@d...org>

    Sprawa ma sie tak. Mama wniosla pozew o rozwod w lipcu, we wrzesniu
    kupila mi mieszkanie, bo razem z moja siostra od pieciu lat wplacaly do
    kasy mieszkaniowej pieniadze. Ojciec mial to gdzies, zreszta nigdy sie
    nie przykladal do powiekszania majatku rodziny, od 10 lat juz ma
    zasadzone alimenty na mnie i na siostre. W lipstopadzie dostali rozwod a
    teraz sie toczy sprawa majatkowa.
    W Sadzie pierwszej instancji uznano, ze mieszkanie na mnie nie moze byc
    liczone jako majątek wspolny, ale ojciec sie odwolal i teraz sad
    apelacyjny uznal, ze MOJE mieszkanie jest majatkiem wspolnym i podzielil
    je i drugie mieszkanie( w ktorym rodzice mieszkaja) na pół. W zwiazku z
    tym mam pytanie. CZy moja mama moze złożyc do Warszawy prosbe o kasacje?
    I czy w ogole to bylo zgodne z prawem doliczyc moje mieszkanie do
    całosci majatku? Wiem, ze jest tam jakis artykul, ze jakbym byla wyrodna
    corka, to rodzice moga mnie pozbawic prawa do wlasnosci, no ale to chyba
    to powinno byc szybciej przeprowadzone, a nie, ze sad rozporzadza teraz
    moim majatkiem? Btw. czy jest ktos z Warszawy, kto by mogl sie zając ta
    sprawa, oczywiscie odplatnie? Bo do sadu kasacyjnego musi pisac pismo
    adwokat...

    pozdrawiam

    --
    Herrenna