  • 1. Data: 2005-06-15 12:32:28
    Temat: wymeldowanie
    Od: malgorzata<g...@w...pl>

    Witam.Mam problem-jak wszyscy tutaj.Nie mieszkam w swoim mieszkaniu od 5 m-
    cy,gdyz rodzina mojego bylego meza zmusila mnie do opuszczenia
    mieszkania.Wlascicielem mieszkania jest moj ex,ja jestem lokatorka.Mieszkanie
    zostalo kupione w trakcie trwania zwiazku malzenskiego.On chce mnie i nasz dzieci
    stamtad wymeldowac,czy ma takie prawo?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-15 12:36:53
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    malgorzata wrote:
> [...]
    > zostalo kupione w trakcie trwania zwiazku malzenskiego.On chce mnie i nasz dzieci

    jeśli nie mieszkasz to ma prawo.

    Ale coś mi tu nie gra. Jeśli mieszkanie zostało kupione w trakcie
    trwania związku, to mieszkanie jest raczej wasze niż jego.
    Skąd były pieniądze na zakup mieszkania?

  • 3. Data: 2005-06-15 13:06:00
    Od: malgorzata<g...@w...pl>

    Kupilismy mieszkanie za wspolnie oszczedzane pieniadze

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-06-15 13:06:31
    Od: malgorzata<g...@w...pl>

  • 5. Data: 2005-06-15 13:07:05
    Od: malgorzata<g...@w...pl>

  • 6. Data: 2005-06-15 13:22:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    malgorzata wrote:
    > Kupilismy mieszkanie za wspolnie oszczedzane pieniadze

    Jesteście już po rozwodzie?
    Był podział majątku?

    Najlepsza rada jaka mogę ci dać, to jednak wzięcie prawnika, który
    doprowadzi te sprawy do końca.
    W 90% przypadków rozwód zwykle zamienia się w wojnę podjazdową.
    Oni dobrze wiedzieli po co chcą cię zmusić do wyporwadzenia się z
    mieszkania. Dopóki tam mieszkałaś nie bardzo mogli cię wyrzucić.
    Teraz jak nie mieszkasz nie bardzo masz już jak tam wrócić. Chyba, że
    nie chcesz. gdzie mieszkasz w tej chwili?
    Weź prawnika, niech doprowadzi do podziału majątku sądownie.
    Inaczej czas działa na korzyść tego kto silniejszy.

  • 7. Data: 2005-06-15 21:17:03
    Od: "Pitu pitu" <k...@i...pl>

    Mogło być też zkupione z majątku odrębnego, wtedy nie ma szans na nic.
    Sprawdź akt notarialny.