  • 1. Data: 2004-10-06 16:58:32
    Temat: podział majątku
    Od: "attyde" <a...@p...fm>

    Mam pytanie odnośnie podziału majątku. Otóż jestem w trakcie rozwodu. Wiem
    że po rozwodzie mąż założy sprawe o podzaił majątku. Naszyw wspólnym
    majątkiem jest mieszkanie własnosciowe o wartości ok. 60 tys. i nieruchomość
    rolna o wartości ok. 20 tys. Ja zostałam z dziećmi w mieszakaniu, mąż
    mieszka u matki. Jak w takiej sytuacji wygląda podział majątku? Czy wszystko
    zsumowane i po równo? Czy moze być tak że mąż dostanie nieruchomość, a ja
    mieszkanie i bedziemy kwita, czy będę jeszcze musiała spłacić go w
    pozostałej części. Co sąd w takiej sytuacji bierze pod uwagę i jak to
    wygląda. Mam na utrzymaniu dwije dzieci i boję się że nie bedę w stanie
    spłacić połowy wartości całego majątku i czy wtedy komornik bedzie ściągał
    ze mnie?

    pozdrawiam
    edyta

  • 2. Data: 2004-10-06 18:03:30
    Temat: Re: podział majątku
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "attyde" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > spłacić połowy wartości całego majątku i czy wtedy komornik bedzie ściągał

    Podział majątku dorobkowego nie odbywa się na zaszdzie równego podziału, np.
    po 1/2. Można wnioskować o podział proporcjonalny w zależności od sytuacji
    rodzinnej, własnego wkładu w dorobek, alimentacja na dzieci itp.
    Proszę sobie jednak wynając adwokata bo sama Pani sobie nie poradzi.

    Pozdrawiam

    Michał