  • Data: 2004-10-18 13:47:13
    Temat: podział majątku
    Od: "monika " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po rozwodzie wyprowadziłam się z naszego domu, w którym został były mąż ze
    swoją nową rodziną. Z domu nie zabrałam nic, a ze wszystkich przedmiotów i
    samochodu korzystał były mąż, który miał spłacić mi ustaloną kwotę. Ponieważ
    szło mu to bardzo opornie sprawa trafiła do sądu i obecnie jestem po trzech
    latach spotykania się w sądzie i ustalania majątku wspólnego i kwoty, którą
    powinnam dostać. Teraz, kiedy widać już koniec mój były postanowił, że
    wyprowadzi się z domu i zostawi mi wszystko łącznie z samochodem i oczekuje,
    że to ja spłacę mu połowę wartości naszego majątku. Obecnie mieszkam w innym
    mieście i nie mam ochoty wracać do tego co było. Czy były mąż może oddać mi
    dom i zarządać spłaty?