  • Data: 2004-10-18 18:42:06
    Temat: Re: podział majątku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Oct 2004, monika wrote:
    [...]
    >+ samochodu korzystał były mąż, który miał spłacić mi ustaloną kwotę. Ponieważ
    >+ szło mu to bardzo opornie sprawa trafiła do sądu i obecnie jestem po trzech
    >+ latach spotykania się w sądzie i ustalania majątku wspólnego i kwoty, którą
    >+ powinnam dostać.

    Mogę OT ?
    Otóż nie wnikając w sprawę co kto dostanie (trzeba przyznać że zagranie
    "na maksymalną wycenę" było dobre :|) stan jest taki że przez czas
    procesowania się mąż korzystał w 100% z majątku.

    Czy z tego tytułu nie należy się "niekorzystającemy" współwłaścicielowi
    (niezależnie od tytułu współwłasności) jakaś rekompensata ?

    pozdrowienia, Gotfryd